Κυριακή 28 Απριλίου 2013

«Θέλω να γίνω καλύτερος απ’ τον Μέσι»

Τη φιλοδοξία να γίνει καλύτερος ποδοσφαιριστής στον πλανήτη και πιο δυνατός σε σχέση με τον Λιονέλ Μέσι εξέφρασε ο Εμπαγιέ Νιάνγκ.

«Θέλω να γίνω καλύτερος απ’ τον Μέσι»
Έτοιμος να κατακτήσει τον κόσμο δήλωσε ο Εμπαγιέ Νιάνγκ, ο νεαρός Γάλλος επιθετικός της Μίλαν, που ονειρεύεται να πετύχει μεγάλα πράγματα μετά την εξαιρετική σεζόν που πραγματοποιεί στο ιταλικό πρωτάθλημα.

Σε ηλικία 18 ετών, ο Νιάνγκ, δεν βάζει όρια στις προσδοκίες του. «Στόχος μου είναι η “Χρυσή Μπάλα”. Θέλω να είμαι ο καλύτερος στον κόσμο και να κατακτήσω τα πάντα με την Μίλαν», είπε αρχικά ο Γάλλος φορ.

Ο ποδοσφαιριστής των «ροσονέρι» σίγουρος για τις ικανότητές του, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον τωρινό καλύτερο παίκτη στον κόσμο και ήταν κατηγορηματικός:

«Θέλω να γίνω πιο δυνατός από τον Μέσι, έτσι χρειάζεται να δουλέψω σκληρά για να είμαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου. Όνειρό μου είναι να γίνω καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο και ελπίζω μέσω από τη σκληρή δουλειά κάποια μέρα να πετύχω τον στόχο μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: