Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Λάζαρ: «Σπίτι μου ο ΠΑΟΚ»

Σπίτι του χαρακτήρισε τον ΠΑΟΚ ο Κοστίν Λάζαρ, που μίλησε με αφορμή τις υποχρεώσεις του στην εθνική Ρουμανίας.

Λάζαρ: «Σπίτι μου ο ΠΑΟΚ»
Ο Κοστίν Λάζαρ κλήθηκε στην εθνική Ρουμανίας για το φιλικό της 4ης Ιουνίου με το Τρίνινταντ και Τομπάγκο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει αμφιβολία σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή του στο τελευταίο παιχνίδι των play-offs της Σούπερ Λίγκας, που θα διεξαχθεί δύο μέρες νωρίτερα.

Μιλώντας στο «novasports.gr» χαρακτήρισε σπίτι του τον ΠΑΟΚ και ότι στην παρούσα φάση προέχουν τα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος. «Για μένα δεν είναι σημαντικές οι υποχρεώσεις μου με την εθνική τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Τα πλέι οφ είναι το σημαντικότερο γεγονός τώρα και μετά θα δούμε.

Ο ΠΑΟΚ είναι το σπίτι μου τώρα και θα κάνω τα πάντα για την ομάδα μου. Μετά θα μιλήσουμε για την Εθνική ομάδα επειδή τώρα τα πιο σημαντικά είναι τα παιχνίδια που ακολουθούν» τόνισε και εξέφρασε την επιθυμία του να δώσει το παρών και στο τελευταίο παιχνίδι της διαδικασίας των play-offs με τον ΠΑΣ Γιάννινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: