Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Μπόρεκ: «Θαυμάσιο να σε θέλει μια τέτοια ομάδα»

Όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή είναι να παίξει σε μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό ανέφερε ο Τομάς Μπόρεκ μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

Μπόρεκ: «Θαυμάσιο να σε θέλει μια τέτοια ομάδα»
Όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή είναι να παίξει σε μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό ανέφερε ο Τομάς Μπόρεκ μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

Ο Τσέχος μέσος επισήμανε γνωρίζει μέσω του μάνατζέρ του για το ενδιαφέρον των πράσινων και κατέληξε λέγοντας ότι εάν πραγματοποιηθεί η μεταγραφή θα είναι το καλύτερο βήμα για την καριέρα του.

Αναλυτικά η συνέντευξή του στην isport.cz:

-Γνωρίζεις κάτι για την ενδεχόμενη μεταγραφή σου στον Παναθηναϊκό;
«Δεν ξέρω τίποτα. Μου μεταφέρθηκε κάτι από τον μάνατζέρ μου και Έλληνες δημοσιογράφους, αλλά κατά τα άλλα δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο».

-Πως σου φαίνεται αυτή η προοπτική;
«Τι μπορώ να πω; Αν είναι αλήθεια θα είναι θαυμάσιο. Να σε θέλει μια τέτοια ομάδα! Φυσικά και με ενθουσιάζει αυτή η προοπτική. Είναι ο πιο γνωστός ελληνικός σύλλογος που παίζει συνέχεια στην Ευρώπη. Είναι όνειρο για κάθε πόδοσφαιριστή να παίξει σε έναν τέτοιο σύλλογο».

-Έχεις μιλήσει μα κανέναν;
«Όχι κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Είμαι επικεντρωμένος στις αγωνιστικές μας υποχρεώσεις και όταν ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα θα κάτσω να συζητήσω τι θα γίνει αναφορικά με το μέλλον μου».

-Ο Παναθηναϊκός όμως είναι ένα γνωστό και ενδιαφέρον κλαμπ, σωστά;
«Σίγουρα είναι μια από τις πιο γνωστές Ελληνικές ομάδες που παίζει συνέχεια στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα. Είναι το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή να πάει σε μια τέτοια ομάδα».

-Στο παρελθόν είχες βρεθεί κοντά σε μια μεταγραφή στο εξωτερικό;
«Ναι... ήταν το όνειρο μου όταν ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο. Όλοι θέλουν να αγωνιστούν στο εξωτερικό και αν γίνει αυτό θα ήταν ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ακόμα και πριν την έναρξη της σεζόν αναρωτήθηκα αν έπρεπε να μείνω στην Ντούκλα ή να πάω να παίξω κάπου αλλού. Τελικά αποφάσισα να μείνει στην Ντούκλα και ότι με βόλευε το στιλ της ομάδας ότι θα μπορούσα να βρω κάτι καλύτερο. Αν αυτό γίνει αλήθεια θα είναι το καλύτερο βήμα».

-Σε ποιον θα το έλεγες πρώτα;
«Πιστεύω θα έπαιρνα τον πατέρα μου. Μακάρι να είναι αλήθεια και θα μιλούσα πρώτα με τους δικούς μου».πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: