Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Παρουσίασε Κόκε η Μπλούμινγκ!

Η Μπλούμινγκ παρουσίασε επίσημα τον Σέρχιο Κόκε, ο οποίος αποκάλυψε ότι ένας πρώην συμπαίκτης του τον συμβούλεψε να υπογράψει στην ομάδα της Βολιβίας, εννοώντας τον Νάτσο Γκαρσία.
«Ο τρόπος που μου μίλησαν οι διοικούντες ήταν εξαιρετικός και με έπεισαν. Θα προσπαθήσω να φέρω στην ομάδα την εμπειρία μου από όλα αυτά τα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο. Υπάρχουν κι άλλοι Ισπανοί που έχουν παίξει ποδόσφαιρο στη Βολιβία, έχω παίξει σε επτά διαφορετικές χώρες ποδόσφαιρο και δεν φοβάμαι να αντιμετωπίσω μια νέα χώρα. Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες σε ανθρώπους που κάνουν κάτι για μας και είμαι ευγνώμων για όσους ήθελαν πολύ να με φέρουν στη Μπλούμινγκ», είπε ο πρώην αρχηγός του Άρη και συνέχισε:
«Εδώ και δύο βδομάδες συζητάμε για το συμβόλαιό μου και δεν είχα χρόνο να προπονηθώ. Ένας πρώην συμπαίκτης μου που τώρα παίζει σε μια αντίπαλη ομάδα με συμβούλευσε να έρθω και να παίξω εδώ, γιατί η Μπλούμινγκ είναι μια μεγάλη ομάδα και η πόλη είναι υπέροχη, ζει για το ποδόσφαιρο με έναν όμορφο τρόπο».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: