Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

«Όνειρο μου από τα 12 μου χρόνια»

Το όνειρο του από μικρός ήταν να αγωνιστεί στο ιταλικό πρωτάθλημα δήλωσε ο Κεϊσούκε Χόντα στην παρουσίασή του από την Μίλαν.

«Όνειρο μου από τα 12 μου χρόνια»
Το όνειρο του από μικρός ήταν να αγωνιστεί στο ιταλικό πρωτάθλημα δήλωσε ο Κεϊσούκε Χόντα στην παρουσίασή του από την Μίλαν.

Ο Ιάπωνας άσος δήλωσε αρκετά χαρούμενος που πλέον το όνειρο αυτό θα γίνει πραγματικότητα ενώ στη συνέχεια των δηλώσεών του έκανε λόγο για μια απόφαση την οποία την πήρε από… καρδιάς.

«Ναι, η καρδιά μου, μου είπε ότι πρέπει να παίξω στην Μίλαν. Γνωρίζω πολύ καλά πως θα πρέπει να πετύχω πολλά γκολ και να βγάλω πολλές ασίστ. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Θέλω να παίζω και να παίρνω νίκες», ανέφερε ο Ιάπωνας άσος ο οποίος κατέληξε με την πρόθεσή του να τιμήσει –είπε χαρακτηριστικά- τη φανέλα με το 10 την οποία έχουν φορέσει ποδοσφαιριστές όπως και οι Σέεντορφ, Ρουί Κόστα, Γκούλιτ και Ριβέρα.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: