Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Το ροντέο του 1ου και η... ευγένεια του 2ου ημιχρόνου!

Ο Κώστας Γκόντζος γράφει για την ισοαλία-δώρο του Παναθηναϊκού στον ΠΑΟΚ και τις σβηστές μηχανές των πρασίνων στο τέλοςΈχει τελικά κάθε δικαίωμα να νοιώθει απογοητευμένος ο Παναθηναϊκός από τις δύο πρώτες αγωνιστικές των πλέι-οφ. Κι αυτό γιατί σε δύο παιχνίδια που ξεκίνησαν γι' αυτόν πρίμα και με αποτελέσματα στα άλλα παιχνίδια που του έρχονταν γάντι για να ξεμπερδέψει με την πρωτιά από σήμερα κιόλας, κατάφερε τελικά να μείνει βαθμολογικά στα σχοινιά έχοντας ανεβάσει στην... αφετηρία και τον Αστέρα Τρίπολης και αφήνοντας ζωντανό τον ΠΑΟΚ. Κι αν στο Περιστέρι ήταν κάπου δικαιολογημένη και νορμάλ η εμφάνισή του, με τον ΠΑΟΚ σήμερα κυριολεκτικά έκανε δώρο την ισοπαλία στους μαυρόασπρους. Ακριβώς στο οριακό γι' αυτούς σημείο που με ήττα θα αποχαιρετούσαν και βαθμολογικά αλλά κυρίως ψυχολογικά την υπόθεση πρωτιά στα πλει-οφ.
Είχε ιδιαιτερότητες το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Πριν καν αρχίσει.
Εκεί που η αυτοσυγκέντρωση, τα πλάνα και η αρχική ψυχολογία και ετοιμότητα των ποδοσφαιριστών και των δύο ομάδων, πήγαν περίπατο μέχρι να αποφασίσουν οι... μην πω τώρα και των δύο ομάδων να... επιστρέψουν να ξεκινήσει το παιχνίδι.
Κι η πλάκα είναι ότι το παιχνίδι ξεκίνησε ακριβώς έτσι όπως ήταν η ατμόσφαιρα στο γήπεδο πριν το σφύριγμα της έναρξης από τον διαιτητή.
Κανονικό... ροντέο δηλαδή.
Με τις δύο ομάδες να έχουν βγει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στο παιχνίδι, Πίεση ψηλά και ότι γίνει. Πίεση ψηλά, με αποτέλεσμα ελάχιστα μαρκαρίσματα στο χώρο το κέντρου και έτσι οι άμυνες εκτεθειμένες στις αντεπιθέσεις και ανοργάνωτες εντελώς.
Στο διάστημα αυτό λοιπόν και ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο είχαμε πανομοιότυπες φάσεις και για τις δύο ομάδες. Επιθετικοί που πήδαγαν αμαρκάριστοι για κεφαλιές μέσα από την μικρή περιοχή και πλαγιοκοπήσεις που πέρναγαν σαν σφαίρες με όποιο "πόδι" προλάβαινε να μπει, να ήταν ικανό να κάνει την ζημιά.
Στο διάστημα αυτό η κάθε ομάδα είχε τα ατού και τα ντεσαβαντάζ της.
Για τον ΠΑΟΚ, το ντεσαβαντάζ του σ' αυτό το καταιγιστικό ρυθμό, ήταν το ότι η πραγματικά ποιοτική της πλευρά, αυτή δηλαδή των Λίνο και Στοχ υστερούσε απελπιστικά σε ταχύτητα λόγω ηλικίας, ενώ η άλλη πλευρά που ήταν εντελώς αφύλακτη και είχε δυνάμεις δηλαδή αυτή του Σκόνδρα κατά κύριο λόγο, υστερούσε σε ποιότητα.
Για τον Παναθηναϊκό στο διάστημα αυτό, το ντεσαβαντάζ του ήταν το ότι με το κέντρο που είχε -Ζέκα,Πράνιτς, Πέτρις, οι επιστροφές και οι βοήθειες στους πλάγιους μπακ ήταν απελπιστικά λίγες, ενώ το ατού του ήταν ότι στις κρίσιμες φάσεις η ποιότητα των δημιουργών και εκτελεστών του ήταν ασύγκριτα υπέρτερη του ΠΑΟΚ.
Αυτό ακριβώς μέτρησε τελικά και έτσι ο Παναθηναϊκός με το πανέμορφο γκολ του Πέτριτς προηγήθηκε στο σκορ. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η συμπεριφορά του ΠΑΟΚ μέσα στο γήπεδο, έδειχνε ότι όπως και στον τελικό η υπόθεση νικητής είχε κριθεί σε ένα μεγάλο ποσοστό.
Όλα αυτά ήρθαν να διαψευστούν από την συμπεριφορά των δύο ομάδων στο δεύτερο ημίχρονο. Ή πιο σωστά από την συμπεριφορά του Παναθηναϊκού στο δεύτερο ημίχρονο, γιατί μέχρι το 75΄ περίπου η συμπεριφορά του ΠΑΟΚ δεν είχε αλλάξει ιδιαίτερα σε σχέση με αυτή του πρώτου ημιχρόνου.
Αντίθετα ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που λες και έσβησε εντελώς μηχανές με αποτέλεσμα από κάποιο σημείο και μετά το παιχνίδι να... φωνάζει ότι η βραδιά δεν θα τελείωνε τόσο απλά για τους πράσινους.
Ήταν ένα διάστημα στο οποίο ο Παναθηναϊκός με την απόδοσή του ήταν σαν να πρόσφερε ευγενικά την δυνατότητα για ισοφάριση στον ΠΑΟΚ, ο οποίος μια-δυο-τρεις τελικά την.. αποδέχθηκε με το εντελώς ελεύθερο γκολ του Σαλπιγγίδη που διαμόρφωσε το τελικό 1-1 και έβαλε φωτιά στην βαθμολογία των πλέι-οφ.
Είναι σίγουρο ότι ο Αναστασίου και οι παίκτες του που έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να διαχειρίζονται τέτοιου είδους μπλα-άουτ σαν κι αυτό του δεύτερου ημιχρόνου, θα αναζητήσουν και θα βρουν τι δεν πήγε καλά.
Από κει και πέρα το θέμα για τον Παναθηναϊκό είναι, ότι τα δύο παιχνίδια με τον θεωρητικά πιο εύκολο αντίπαλο τον Αστέρα Τρίπολης, ξαφνικά απέκτησαν ενδιαφέρον και ιδιαίτερο μάλιστα για τον αντίπαλό του, μετά την νίκη του επί του Ατρομήτου.
Η συνέχεια λοιπόν στην... σκηνή.
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: