Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Τσαρούχας: «Ποτέ δεν αρνήθηκα βοήθεια στον Άρη»

tsarouxasnikos
Ο πρώην πρόεδρος των κιτρινόμαυρων Νίκος Τσαρούχας, τοποθετήθηκε στην ιστοσελίδα της συνδρομητικής τηλεόρασης αναφορικά με την βοήθεια που του ζητήθηκε και στην συμμετοχή του στην σημερινή (05/05) συνάντηση των παραγόντων του Άρη.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Ποτέ δεν αρνήθηκα τη βοήθεια στον Άρη και ούτε τώρα πρόκειται να αρνηθώ», είπε αρχικά  και συνέχισε: « Όμως περιμένω να ακούσω, όπως περιμένω να δω και ένα συγκεκριμένο πλάνο από τους διοικούντες την ομάδα. Καταλαβαίνω ότι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στηρίξουν την προσπάθεια που απαιτείται, όπως, πλέον, δεν την έχω ούτε εγώ. Δεν είμαι, πια, ο παλιός Τσαρούχας! Η κρίση έχει χτυπήσει κι εμένα, όμως ότι μπορώ θα κάνω. Γνώμη μου είναι πως ο Αρης πρέπει να αγωνιστεί τη νέα χρονιά στη Β΄ Εθνική. Ξέρω ότι αυτό προϋποθέτει κάποια χρήματα και κάποιες δράσεις από όλους».
Καταλήγοντας, ο κ. Τσαρούχας, τόνισε: « Πάω στη συνάντηση με αισιοδοξία και μακάρι απ΄ τη συζήτηση που θα κάνουμε να βγει κάτι καλό για τον Αρη μας!».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: