Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

«Δάσκαλος μου θα είναι ο Πίρλο»

Jack-Wilshere-v-Poland_3019759
Προκειμένου να μάθει το νέο του ρόλο στην Εθνική Αγγλίας, ο Τζακ Γουίλσιρ παραδέχθηκε ότι θα παρακολουθήσει σε βίντεο εμφανίσεις του Αντρέα Πίρλο και Χαβιέ Μασεράνο.
Ο νέος του ρόλος, πλέον στα «τρία λιοντάρια» είναι «κόφτης» λίγο πιο μπροστά από την άμυνα με τον ποδοσφαιριστή της Άρσεναλ να τονίζει πως χρειάζεται σκληρή δουλειά για να προσαρμοστεί.
«Μίλησα με τον προπονητή μου αλλά και τον Γκάρι Νέβιλ μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα και μου είπαν να παίξω σαν αμυντικό χαφ. Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε η θέση και το διασκέδασα. Θα φροντίσω να δω και ορισμένα βίντεο από παίκτες που ξέρουν καλά αυτή τη θέση, όπως οι Μασεράνο και Πίρλο, ώστε να γίνω καλύτερος. Πήγε καλά στο ματς με την Ελβετία, αλλά είμαι σίγουρος πως την επόμενη φορά θα είμαι ακόμα καλύτερος» ανέφερε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: