Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Όσκαρ… 2019!

Την επέκταση συμβολαίου του Όσκαρ μέχρι το 2019 ανακοίνωσε η Τσέλσι.

Όσκαρ… 2019
Παίκτης της Τσέλσι θα παραμείνει μέχρι το 2019 ο Όσκαρ. Ο 23χρονος Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός, που διανύει την τρίτη του σεζόν στην ομάδα, αποτελεί βασικό στέλεχος στην ομάδα του Ζοσέ Μουρίνιο και επιβραβεύτηκε με νέο συμβόλαιο.

«Είμαι χαρούμενος γιατί μου αρέσει να αγωνίζομαι στην Τσέλσι και να ζω στην Αγγλία. Έχω απολαύσει τα δύο πρώτα χρόνια μου στην ομάδα και τώρα που έχω άλλα πέντε μπροστά μου είναι πανευτυχής», δήλωσε ο διεθνής άσος που είχε αποκτηθεί το 2012 από την Ιντερνασιονάλ.

Φέτος ο Όσκαρ μετρά 15 συμμετοχές και 4 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις με τους «μπλε», ενώ συνολικά έχει 126 εμφανίσεις και 27 τέρματα με το σύλλογο του Λονδίνου. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: