Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

«Εξωπραγματική η ατμόσφαιρα στη Τούμπα»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο γιος του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ του Χρήστου Δημόπουλου, ο Νίκος Δημόπουλος. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής μίλησε για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα και ευχήθηκε ο «Δικέφαλος» να κατακτήσει το πρωτάθλημα Ελλάδας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το τι είπε στον πατέρα του για την ατμόσφαιρα στη Τούμπα:
“Εγώ δεν είχα έρθει ποτέ στην Τούμπα. Τώρα που πέρασα στις Σέρρες έρχομαι και βλέπω κάτι εξωπραγματικό. Έχει τόσο καιρό να πάρει πρωτάθλημα η ομάδα αλλά το γήπεδο γεμίζει. Αυτό λέω και στον πατέρα μου. Πρώτη φορά στη Τούμπα ήρθα πέρυσι με τον Άρη».
Για το τι του λέει ο πατέρας του για την ατμόσφαιρα στη Τούμπα:
«Μου λέει ότι ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα της καρδιάς του, εκεί ανδρώθηκε και είναι η μεγάλη του αγάπη».
Για το γεγονός πως φώναζαν τον πατέρα του «φονιά»:
«Όταν ήμουν πιο μικρός δεν μου έκανε αίσθηση. Όσο μεγάλωνα καταλάβαινα όλο και παραπάνω».
Για το που αγωνίζεται ως ποδοσφαιριστής:
«Πέρυσι έπαιζα στο Γάζωρο και φέτος στο Μητρούσι που πάει για πρωτάθλημα στη Α1. Πέρυσι έπαιζα αμυντικό χαφ αλλά φέτος στόπερ όπου νομίζω πως είναι η θέση μου».
Για την ατμόσφαιρα στο ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός:
«Η ατμόσφαιρα με τον Ολυμπιακό δεν υπήρχε. Είδα μεγαλύτερη αντιπαλότητα και από το Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός όταν πήγαινα στο γήπεδο».
Για το τι εύχεται στον κόσμο του ΠΑΟΚ:
«Ελπίζω να πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ επειδή είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία από όλα τα χρόνια».
Για το αν θέλει να παίξει στον ΠΑΟΚ:
«Για κάθε παίκτη που υποστηρίζει την ομάδα από παιδί είναι όνειρο ζωής».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: