Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Έπιασε δουλειά ο Ντομπρασίνοβιτς!!

Ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς παρουσιάστηκε στους παίκτες Άρη και έπιασε αμέσως δουλειά. 
Ο Μαυροβούνιος τεχνικός αναλυτικά δήλωσε:
Για τη νέα σελίδα στην καριέρα του,τόνισε: «Προσωπικά γνωρίζω που ήρθα και τις απαιτήσεις που έχει ο κόσμος και είμαι έτοιμος για όλα. Είμαι έτοιμος για να γίνει κάτι καλό».
Για το αν περίμενε ποτέ ότι ένας σύλλογος όπως ο Άρης θα ήταν η πρώτη του ομάδα ως τεχνικός, είπε: «Για να είμαι ειλικρινής όχι. Είναι ένα δώρο από τον Θεό. Πρέπει να το αξιοποιήσω με τον καλύτερο τρόπο.Να προωθήσω το όνομα του Άρη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Για το αν τον προβληματίζει που δεν έχει εμπειρίες ως τεχνικός: «Δεν σκέφτηκα αν έχω τις εμπειρίες ή όχι.Όπως σας είπα έιναι η πρώτη μου φορά.Σαν παίκτης όμως έχω τις εμπειρίες και ίσως μπορούν να με βοηθήσουν σε αυτές τις καταστάσεις. Γνωρίζω την καθημερινότητα, οπότε πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά».
Για την εμπιστοσύνη που του έδειξε ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης: «Είναι ο μεγαλύτερος λόγος που είμαι εδώ. Πιστεύει στις δυνατότητες μου ως προπονητής και ως άνθρωπο».
To δικό του μήνυμα προς τον κόσμο του Άρη: «Να είναι κοντά στην ομάδα. Ξέρω τι περιμένουν, αλλά κι εγώ έχω απαιτήσεις. Περιμένω να μας βοηθήσουν. Με τον καιρό να καταφέρουμε ο Άρης που είναι μεγάλη ομάδα να επιστρέψει στην παλαιότερη του κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: