Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Φορτούνης: «Μας έβριζαν συνέχεια»

Τον λόγο που πανηγύρισε έντονα στο γκολ που πέτυχε εξήγησε ο Κώστας Φορτούνης, μετά το νικηφόρο πέρασμα του Ολυμπιακού από την έδρα του ΟΦΗ (0-3).

Φορτούνης: «Μας έβριζαν συνέχεια»
Αναλυτικά, όσα είπε ο μέσος των Πειραιωτών:

«Εγώ έκανα ζέσταμα για 20’. Προσωπικά δεν το έχω ξαναδεί, είναι κρίμα για το ποδόσφαιρο να μας βρίζουν συνέχεια. Όταν έβαλα το γκολ ήθελα να το πανηγυρίσω πολύ καλά και γι’ αυτό είχα αυτή την αντίδραση».

Για το γκολ που πέτυχε: «Μου έδωσε ακόμα καλύτερη ψυχολογία. Είμαι πολύ χαρούμενος που σκόραρα και κερδίσαμε σε μία δύσκολη έδρα. Όλη η ομαδική δουλειά το έκανε αυτό το 3-0».

Για τα «θέλω» του νέου προπονητή: «Ο κ. Περέιρα μας ζητάει συνεχώς να πρεσάρουμε ψηλά, στο δεύτερο πιέσαμε τον αντίπαλο, κλέψαμε πολλές μπάλες και σκοράραμε τα δύο γκολ».

Για τη δική του παρουσία στην ομάδα: «Ο Τσόρι είναι ένας τεράστιος παίκτης, είναι ηγέτης στον Ολυμπιακό και βοηθάει πολύ. Μαθαίνω πάρα πολλές κινήσεις, ειδικά στις προπονήσεις, και είμαι πολύ χαρούμενος που τον έχω συμπαίκτη. Πολύ καλό παιδί, μας δίνει συμβουλές και είμαι πολύ χαρούμενος».

Για την απαιτητική συνέχεια: «Έχουμε 3-4 παιχνίδια πολύ δύσκολα, αλλά γι’ αυτό είμαστε μεγάλη ομάδα. Έχουμε μεγάλο ρόστερ, δουλεύουμε πολύ καλά και θέλουμε να είμαστε συνέχεια πρώτοι στη βαθμολογία».

Για το αν είχε άγχος στην αρχή όταν επέστρεψε στην Ελλάδα: «Ήρθα στην καλύτερη ομάδα. Για να ήρθα, είμαι απόλυτα έτοιμος να προσφέρω. Η πίεση είναι μεγάλη, αλλά αυτό δεν με πειράζει. Όταν μπαίνω θέλω να είμαι καλύτερος και να βελτιώνομαι συνεχώς. Όσο περνάει ο καιρός θα είμαι ακόμα καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: