Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Σολτάνι: «Στόχος η Ευρώπη, σκεφτόμαστε το Κύπελλο»


Την έξοδο της Skoda Ξάνθης στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις της επόμενης σεζόν έθεσε ως στόχο ο Καρίμ Σολτάνι, ο οποίος παράλληλα παραδέχθηκε ότι οι Ακρίτες θέλουν να παίξουν στον τελικό του Κυπέλλου.

Σολτάνι: «Στόχος η Ευρώπη, σκεφτόμαστε το Κύπελλο»
Στόχος για τη Skoda Ξάνθη αποτελεί η έξοδος στην Ευρώπη την επόμενη σεζόν, όπως δήλωσε ο Καρίμ Σολτάνι.

Παράλληλα, ο Αλγερινός φορ παραδέχθηκε ότι εκείνος και οι συμπαίκτες του θα ήθελαν να αγωνιστούν στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Real News»

Για το μυστικό της φετινής Ξάνθης: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερο μυστικό, πέρα από το ότι όλοι μας δουλεύουμε με ηρεμία, αλλά και πάθος για διάκριση. Ο προπονητής μας κάνει εξαιρετική δουλειά και εμείς εφαρμόζουμε ακριβώς το πλάνο του. Σε κάθε ματς παίζουμε για τη νίκη και δεν εγκαταλείπουμε ποτέ την προσπάθεια. Ακόμη και η έξοδος στην Ευρώπη είναι στόχος, έστω κι αν ο Αστέρας Τρίπολης με τον Παναιτωλικό είναι πιο μπροστά. Θα το παλέψουμε μέχρι το τέλος».

Για το αν αποτελεί πολυτέλεια το Κύπελλο για την Ξάνθη: «Καθόλου. Ίσα-ίσα που είναι πολύ όμορφο να βλέπεις μια ολόκληρη πόλη να χαίρεται με την επιτυχία αυτή. Και θα ήταν ψέματα να πούμε ότι δεν σκεφτόμαστε τον τελικό. Όμως, θα πρέπει να βαδίσουμε βήμα - βήμα, αγώνα με τον αγώνα, χωρίς να μας απασχολεί με ποιον θα κληρωθούμε στον ημιτελικό. Εγώ, πάντως, δεν έχω προτίμηση».

Για το μέλλον του: «Έχω συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι και μετά θα δω τι θα κάνω. Για την ώρα είμαι συγκεντρωμένος στους στόχους της ομάδας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: