Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Ο Μαρκίνιος στο FourFourTwo!!

Το gazzetta.gr εξασφάλισε την αποκλειστική συνέντευξη του Μαρκίνιος στο «FFT», όπου ο Βραζιλιάνος αμυντικός της Παρί αποκαλύπτει τις... επιθυμίες των Γάλλων για τον Νεϊμάρ. 
Πως είναι να παίζεις υπό τις οδηγίες του Λοράν Μπλαν;
Είναι ο καλύτερος τεχνικός που θα μπορούσε να έχει ένας νέος αμυντικός. Είχε τόσο μεγάλη καριέρα. Ισως μια μέρα να μου πει πως η Γαλλία σταμάτησε τη Βραζιλία το 1998. Αστειεύομαι, καλύτερα να μην το θυμάμαι...
Τον Ιούλιο του 2011 η Παρί Σεν Ζερμέν αγοράστηκε από την QSI. Πόσο βλέπετε τον πρόεδρο, τον Νασέρ Αλ Κελαϊφί;
Είναι πάντα μαζί μας, πολύ κοντά στην ομάδα. Οσο για το QSI, αν ένα πρωί αποφάσιζαν να πάρουν τον Νεϊμάρ, είμαι βέβαιος πως θα τα κατάφερναν. Δεν θα παραπονεθώ, αυτό θα σήμαινε πως ακόμα ένας βραζιλιάνος θα έπαιζε στην Παρί! Οι ιδιοκτήτες μας έχουν όνειρο την κατάκτηση τίτλων και ψάχνουν νέα ονόματα για να τα καταφέρουν. Ο Νεϊμάρ είναι μόλις δυο χρόνια στην Παρί, οπότε δεν θα είναι εύκολο να τον πάρουμε, αλλά όλα είναι πιθανά.
Pot-collecting with Lucas Moura and Thiago Silva
Με τόσους παίκτες από διαφορετικές χώρες, ποια είναι η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια;
Τα αποδυτήρια είναι το δεύτερο σπίτι μας και όλοι μοιραζόμαστε στοιχεία από τις κουλτούρες μας. Ο Λαβέτσι είναι συνήθως DJ και μας βάζει reggaeton και ηλεκτρονική μουσική και ο Ζλάταν συνήθως τον ακολουθεί. Αλλα αν προλάβουμε εγώ, ο Μόουρα, ο Μάξουελ θα βάλουμε σάμπα. Συχνά ακούμε γαλλικά τραγούδα. όποιος προλάβει έχει και τη μουσική...
Δεν είσαι ιδιαίτερα ψηλός για κεντρικός αμυντικός. Πως μπορείς να καλύψεις αυτή  τη θέση;
Το αντισταθμίζω σε άλλους τομείς. Επικεντρώνομαι σε ασκήσεις δύναμης και προσπαθώ να είμαι εξαιρετικός στα τάκλιν, για να γίνω ένας ολοκληρωμένος στόπερ. Ο Μακελελέ ήταν πολύ σημαντικός, ποτέ δεν αρνήθηκε όταν τον ρωτούσα.
South American U17 champions in 2011
Aπογοητεύθηκες πως χάσατε το Μουντιάλ στην έδρα σας; Ή μηπως ο ανταγωνισμός ήρθε νωρίς στην καριέρα σου;
«Λοιπόν, εγώ πίστευα πως θα ήμουν στην αποστολή για το Μουντιάλ. Οπως λέμε στη Βραζιλία: Οταν υπάρχει ζωή, υπάρχει κι ελπίδα. Περίμενα την κλήση μου  μέχρι την τελευταία στιγμή. Ημουν βέβαιος πως έκανα καλή δουλειά και είχα καλή σεζό. Αλλά τι μπορώ να πω; Δεν ήρθε... Σέβομαι τις αποφάσεις του προπονητή μου. Θα ήθελα να είμαι εκεί και να δώσω τα πάντα για να είμαι μαζί τους, ακόμα και μετά την ήττα με 7-1 από τη Γερμανία. Ηθελα να είμαι εκεί και να έχω τη δική μου εμπειρία μέσα στο σπίτι μας
Εχεις δυο υπηκοότητες, Βραζιλίας και Πορτογαλίας. Εχεις εξετάσει να παίξεις με την Πορτογαλία σε διεθνές επίπεδο;
Η ιδέα πέρασε από το μυαλό μου. Το σκέφτηκα για κάποιο χρονικό διάστημα. Εάν είχε έρθει μια πρόσκληση, γιατί όχι... Αλλά αυτό δεν είναι πλέον υπό συζήτηση. Είμαι σίγουρος πως έκανα την καλύτερη επιλογή
Οταν το καλοκαίρι του 2013 η Παρί συμφώνησε με τη Ρόμα ήσουν επίσης κοντά στη Γιουνάιτετ. Η Πρέμιερ Λιγκ είναι κάτι που σε ενδιαφέρει;
Την Πρέμιερ Λιγκ την παρακολουθούν σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα, στη Βραζιλία πολλά παιδιά υποστηρίζουν αγγλικές ομάδες. Είχα στο παρελθόν επαφές με αγγλικές ομάδα, αλλά είμαι χαρούμενος που παίζω στην Παρί Σεν Ζερμέν. 

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: