Η
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μία εβδομάδα πριν στο εντός έδρας ματς με την
Τότεναμ έκανε το καλύτερο φετινό της ημίχρονο και νίκησε με 3-0, χάρη σε
τρία γκολ στο πρώτο μέρος. Η αρχή για την επιστροφή στο Τσάμπιονς Λιγκ
έγινε...
Λίγοι τότε
παρατήρησαν τις πολλές αλλαγές που είχε κάνει και στον σχηματισμό και
στις επιλογές των προσώπων ο Λουίς Φαν Χάαλ. Ακόμη λιγότεροι τι θύμιζαν
εκείνες οι αλλαγές.
Ακολούθησε
το ντέρμπι με την Λίβερπουλ στο “Ανφιλντ”, ο Ολλανδός προπονητής δεν
άλλαξε τίποτα από εκείνο το εκπληκτικό ημίχρονο με την Τότεναμ. Ιδια
πρόσωπα, ίδια διάταξη. Κάτι μεταξύ 4-1(Κάρικ)-4-1 και 4-2-3-1. Με αυτόν
τον τρόπο η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σχεδόν έβγαλε νοκ άουτ δύο από τους
διεκδικητές της πρώτης τετράδας, την Τότεναμ και την Λίβερπουλ.
Τι
ιδιαιτερότητα είχε αυτή η διάταξη κι' αυτά τα πρόσωπα; Πρώτον τα
χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε αυτά τα δύο ματς ο Φαν Χάαλ. Δεύτερον
ήταν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που προσπαθούσε να φτιάξει την προηγούμενη
σεζόν ο Ντέιβιντ Μόγιες. Ακριβώς όμως αυτή. Με την αγαπημένη διάταξη
του Μόγιες 4-1-4-1, με τα αγαπημένα πρόσωπα του Ντέιβιντ Μόγιες και με
τις μεταγραφές που έκανε ή που ήθελε πολύ να κάνει ο Ντέιβιντ Μόγιες.
Ολες οι μεταγραφές του Φαν Χάαλ, με μόλις μία εξαίρεση για να
επιβεβαιώσει τον κανόνα, τον αριστερό μπακ Μπλιντ, έμειναν εκτός.
Αλλά ας γίνω
πιο κατανοητός. Σε ότι έχει να κάνει με τα πρόσωπα πρώτα. Ο Λουίς Φαν
Χάαλ ξεκίνησε αυτά τα δύο ματς με εννιά στους έντεκα παίκτες να είναι
αυτοί που ήταν στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και επί Μόγιες. Ο 10ος ήταν ο
Αντερ Ερέρα, ο παίκτης που ο Μόγιες ήθελε διακαώς να υπογράψει και που
τον έκλεισε την τελευταία ημέρα των μεταγραφών του Ιανουαρίου από την
Μπιλμπάο αλλά δεν πρόλαβε τις προθεσμίες (για λίγα λεπτά) να τον δηλώσει
η Γιουνάιτεντ και έτσι η μεταγραφή πήγε για το καλοκαίρι. Ο ενδέκατος
ήταν ο Ντάλει Μπλιντ.
Η διάταξη που γύρισε τη χρονιά για την Γιουνάιτεντ ήταν η αγαπημένη του Μόγιες.
Τέσσερις
στην άμυνα με τον Βαλέντσια δεξιά (είχε παίξει και επί Σερ Αλεξ εκεί,
αλλά στην θέση αυτή τον καθιέρωσε ο Μόγιες), τους Τζόουνς και Σμόλινγκ
στο κέντρο της άμυνας (το δίδυμο του Μόγιες) και τον Μπλιντ αριστερά (ο
Μόγιες είχε τον Εβρά και ήθελε μεταγραφή αριστερού μπακ). Αμυντικός χαφ ο
Κάρικ, ο αγαπημένος του Μόγιες, ο οποίος παρεμπιπτόντως και επί Φαν
Χάαλ κάνει την διαφορά. Με τον Κάρικ στην ενδεκάδα η Μάντσεστερ
Γιουνάιτεντ φέτος έχει παίξει 16 ματς και έχει 2,3 πόντους κατά μέσο όρο
σε αυτά τα ματς. Στα άλλα 14 παιχνίδια στα οποία ο Κάρικ δεν έπαιξε η
συγκομιδή είναι μόλις 1,6 πόντους ανά ματς.
Μπροστά του
στον άξονα ο Ερέρα και λίγο πιο μπροστά ο Φελαϊνί η μεταγραφή του Μόγιες
που λοιδορήθηκε όσο καμία ακόμη και από τον... Φαν Χάαλ.
Στα άκρα της μεσαίας γραμμής, ο Γιανγκ και ο Μάτα, η ακριβότερη μεταγραφή του Μόγιες, ο οποίος ήταν και ο απόλυτος MVP του
ντέρμπι και στην κορυφή ο Ρούνεϊ, ο παίκτης που όταν ο Μόγιες ανέλαβε
ήταν να φεύγει ως τελειωμένος από τον Σερ Αλεξ και ο Μόγιες τον
μετέτρεψε ξανά σε πρώτο βιολί.
Αυτή η
Γιουνάιτεντ χωρίς Φαλκάο, χωρίς Ντι Μαρία, χωρίς Ρόχο, χωρίς τον Λουκ
Σο, τις ακριβότερες μεταγραφές του καλοκαιριού δηλαδή, είναι η
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που έγινε το απόλυτο φαβορί για την πρώτη
τετράδα. Η ομάδα που νίκησε στη σειρά Τότεναμ και Λίβερπουλ και τις
άφησε πίσω, πολύ πίσω. Η ομάδα που έφτιαχνε και ονειρεύονταν ο Μόγιες...
Για την νίκη
της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κόντρα στην Λίβερπουλ, “βοήθησε” και ο
Στήβεν Τζέραρντ, ο οποίος κατάφερε να προσφέρει στους οπαδούς της
Λίβερπουλ και στον εαυτό του, το απόλυτο δράμα. Μετά το περσινό
γλίστρημά του στο ματς με την Τσέλσι που κόστισε στη Λίβερπουλ ένα
πρωτάθλημα, ήρθε η κόκκινη κάρτα στο τελευταίο ντέρμπι της καριέρας του
με την φανέλα της Λίβερπουλ κόντρα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Κόκκινη
μετά από 40 δευτερόλεπτα συμμετοχής. Ακόμη και σενάριο της απόλυτης
δραματικής ταινίας τέτοιο στόρυ, για τον παίκτη θρύλο των οπαδών της
Λίβερπουλ δεν θα μπορούσε να φανταστεί... Κι' όμως ο Τζέραρντ πέρα από
μεγάλος παίκτης, πέρα από σπουδαίος αρχηγός, πέρα από όλα όσα πολλά ήταν
θα μείνει στην ιστορία και για ένα γλίστρημα και για μία κόκκινη κάρτα.
ΤΟ δράμα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου