Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Χ. Μαρκόπουλος: «Έχω πολλά παράπονα από τους παίκτες μου»

Στα πολλά παράπονα που είχε από τους παίκτες του Κοροίβου στο τελευταίο τρίλεπτο του πρώτου ημιχρόνου, στάθηκε ο Χάρης Μαρκόπουλος μετά την ήττα από το ΚΑΟΔ στο «Δημήτρης Κραχτίδης».

Χ. Μαρκόπουλος: «Έχω πολλά παράπονα από τους παίκτες μου»
Ο τεχνικός των Ηλειων τόνισε πως ήταν απαράδεκτη η άμυνα και πως έκαναν ένα από τα χειρότερα ματς τους τη φετινή περίοδο. Τόνισε πως με την εξέλιξη της αναμέτρησης, ήταν τυπική διαδικασία το δεύτερο ημίχρονο και έδωσε συγχαρητήρια στους Δραμινούς για το παιχνίδι τους.

Αναλυτικά: «Η ομάδα δεν ήταν σήμερα καλή κατάσταση. Κάναμε από τα χειρότερά μας παιχνίδια. Έχω πολλά παράπονα από τη συμπεριφορά των παικτών μου στο τελευταίο τρίλεπτο του πρώτου ημιχρόνου. Εκεί κρίθηκε για μένα το παιχνίδι. Το δεύτερο μέρος ήταν καθαρά τυπική διαδικασία. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Κώστα Μέξα, όχι μόνο για τη νίκη του σήμερα, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει όλη τη χρονιά. Ο ΚΑΟΔ είναι ίσως η μόνη ομάδα στην κατηγορία με τόσα “κλειστά” παιχνίδια, παρότι αυτό δεν φαίνεται στα αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: