Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Τρισευτυχισμένος ο Γκουτιέρες με την επιστροφή του!!

Ο Γιόνας Γκουτιέρες δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους (βρέθηκε στον πάγκο στην αναμέτρηση με την Άστον Βίλα), έχοντας ξεπεράσει το πρόβλημα με τον καρκίνο που τον ταλαιπώρησε αρκετό διάστημα.  
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα, Ήταν η πρώτη φορά μετά την ασθένειά μου. Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Αλλά αρχίζεις να σκέφτεσαι για την ζωή διαφορετικά, πιο σημαντικό από το ποδόσφαιρο.
Η χημειοθεραπεία ήταν ένα μεγάλο βήμα, μια σημαντική περίοδος της ζωής μου και πλέον απολαμβάνω την επιστροφή μου. Είμαι δυνατός και σε φόρμα. Μετά την ασθένειά μου, πρέπει να πάρω παιχνίδια. Θα παλέψω για την θέση μου και όταν θα μου δίνεται η κατάλληλη ευκαιρία θα κάνω το καλύτερο.
Πρέπει να πω ευχαριστώ. Ο κόσμος μου έδωσε μεγάλη δύναμη. Όχι μόνο οπαδοί της Νιούκαστλ, αλλά οπαδοί του ποδοσφαίρου. Μου δείχνουν πολλή αγάπη μέσα από τα μηνύματά τους» ανέφερε ο μεσοεπιθετικός της Νιούκαστλ.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: