Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Λεμπρόν: «Έχω πίστη γιατί είμαι ο καλύτερος»


Η αυτοπεποίθηση του Λεμπρόν Τζέιμς δεν κλονίζεται από την ήττα των Καβαλίερς στον πέμπτο τελικό από τους Γουόριορς.

Λεμπρόν: «Έχω πίστη γιατί είμαι ο καλύτερος»
Κάποιοι θα τον πουν αλαζόνα. Άλλοι θα μιλήσουν για αυτογνωσία. Σε κάθε περίπτωση, ο Λεμπρόν Τζέιμς δείχνει να έχει περισσή αυτοπεποίθηση, παρότι οι Καβαλίερς βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο στους τελικούς του ΝΒΑ έχοντας χάσει τον πέμπτο τελικό από τους Γουόριορς.

Ερωτηθείς αν έχει κλονιστεί η πίστη του μετά την ήττα στην Oracle Arena, ο «βασιλιάς» απάντησε: «Μπα… Έχω αυτοπεποίθηση γιατί είμαι ο καλύτερος παίκτης του κόσμου. Είναι απλό» και πρόσθεσε: «Είναι οι τελικοί, αυτό που ονειρεύεται κάποιος από παιδί. Για μένα είναι υπόθεση δουλειάς, δίνω τα πάντα για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: