Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Ρονάλντο: «Μέχρι τον Γενάρη ο καλύτερος είμαι εγώ»

Τρομερός αυτοσαρκασμός από τον Κριστιάνο Ρονάλτο, αφού με από τα λεγόμενα προέκυψε η ομολογία ότι ο Μέσι θα είναι ο επόμενος κάτοχος της «Χρυσής Μπάλας».

Ρονάλντο: «Μέχρι τον Γενάρη ο καλύτερος είμαι εγώ»

Το βίντεο, διάρκειας δύο λεπτών, υπάρχουν οι σημαντικότερες στιγμές του ντοκιμαντέρ, ωστόσο μία σκηνή προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση και πολλά σχόλια.

Ο Κριστιάνο απευθήνει ερώτημα στον εαυτό του λέγοντας: «Ποιος είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο;». «Εγώ» απαντά ο ίδιος και ξεκαρδίζεται στα γέλια. Ωστόσο, η απάντησή του δεν σταματά εκεί αλλά συνεχίζεται... «Μέχρι τον Ιανουάριο», γνωρίζοντας προφανώς ότι εκτός δραματικού απροόπτου η «Χρυσή Μπάλα» θα καταλήξει στον Μέσι.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: