Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Κόμπι: «Πού να πάω; Μια ζωή θα είμαι Laker»

Τέλος στις φήμες περί αποχώρησής του από τους Λέικερς έβαλε ο Κόμπι Μπράιαντ. «Είμαι Λέικερ για μια ζωή, το αίμα μου είναι κίτρινο και μοβ», τόνισε. Τι είπε για την κατάσταση του τραυματισμού του.

Κόμπι: «Πού να πάω; Μια ζωή θα είμαι Laker»
Ο Φιλ Τζάκσον άναψε φωτιές προ ημερών λέγοντας πως η ερχόμενη σεζόν θα είναι η τελευταία του Κόμπι Μπράιαντ στους Λέικερς, αλλά όχι σίγουρα και της καριέρας του. Ο 37χρονος σταρ έσπευσε να αποκαταστήσει την τάξη ξεκαθαρίζοντας πως θα τελειώσει την καριέρα του στην ομάδα που την ξεκίνησε.

«Είμαι Λέικερ, στα δύσκολα και τα ωραία. Πόσες φορές πρέπει να το πω; Το αίμα μου είναι κίτρινο και μοβ», κατέστησε σαφές ο Κόμπι, που αρχίζει την 20η του σεζόν στην ομάδα έχοντας χάσει 47 ματς πέρσι και 76 πρόπερσι λόγω τραυματισμών.

«Χαίρομαι πολύ που θα ξαναπαίξω. Είναι δύσκολο να το περιγράψω, αλλά τόσο καιρό εκτός σου λείπει το παιχνίδι και ο ανταγωνισμός. Είμαι ενθουσιασμένος που μπορώ και πάλι να αγωνιστώ μετά από τρεις τραυματισμούς που μου τελείωσαν τη σεζόν. Πλέον είμαι πολύ καλά και μπορώ να κάνω τα πάντα. Είμαι δυνατός και νιώθω έτοιμος», τόνισε ο Κόμπι, ενώ δεν απάντησε στο αν θα είναι αυτή η τελευταία του χρονιά. «Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στις οποίες δεν έχω απαντήσεις. Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί ειλικρινά δεν ξέρω κι εγώ ο ίδιος», είπε.

Όσο για τις φιλοδοξίες των Λέικερς μετά την απογοητευτική σεζόν που πέρασε; «Δεν έχω ακόμη προσδοκίες, γιατί έχουμε μια νέα ομάδα. Έχουμε πολλά νέα παιδιά, που δεν ξέρουμε πώς θα αντεπεξέλθουν». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: