Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Φέρντιναντ: «Ήμουν σαν γέρος»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/6a84f3ad0b74c17470957082eba831d1_L.jpg?1270535547?1270535547?1270535547Ο Άγγλος αμυντικός, πριν από λίγο διάστημα είχε αντιμετωπίσει πολλά αγωνιστικά προβλήματα λόγω της πλάτης του, αλλά όλα αυτά πλέον ανήκουν στο παρελθόν. «Όταν έμπαινα στα αποδυτήρια μετά τους αγώνες ο καθένας θα μπορούσε να γελάει μαζί μου επειδή ήμουν σαν καμπούρης. Για δύο τρεις μέρες φαινόμουν σαν γέρος», τόνισε ο Φέρντιναντ ο οποίος είχε αναγκαστεί να μείνει για τρεις μήνες προκειμένου να υποβληθεί σε θεραπεία.

«Τόσο η ομάδα μου όσο και εγώ αποφασίσαμε πως το καλύτερο για μένα θα ήταν να επικεντρωθώ σε θεραπείες αφού από ότι φάνηκε οι μυικοί τραυματισμοί που είχα στα πόδια μου ήταν συνδεδεμένοι με τα προβλήματα στην πλάτη μου. Με τις διάφορες θεραπείες που έκανα, νομίζω ότι στο μέλλον δεν θα συναντήσω ξανά πρόβλημα», πρόσθεσε ο αρχηγός των «κόκκινων διαβόλων».

Τέλος ο 30χρονος αμυντικός εξέφρασε την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. «Θέλω να πάρω σύνταξη εδώ. Θα ήθελα να έχω την ίδια κατάληξη με τους Ράιαν Γκιγκς, Γκάρι Νέβιλ και Πολ Σκόουλς, οι οποίοι έχουν ριζώσει σε αυτόν τον σύλλογο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κλείνοντας την καριέρα μου στο «Ολντ Τράφορντ» ένα όνειρό μου θα έχει γίνει πραγματικότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: