Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Φερνάντες: "Θέλω να γίνω ο καλύτερος"


Ο Ντάνι Φερνάντες με τη φανέλα του Ηρακλή... Συνέντευξη στην εφημερίδα "Θεσσαλονίκη" παραχώρησε ο Ντάνι Φερνάντες. Ο Πορτογάλος τερματοφύλακας εκφράζει την φιλοδοξία του να παίξει, από τη νέα περίοδο σε ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα της Ευρώπης.

Ποιο βαθμό θα έβαζες στην απόδοσή σου και σ' αυτήν του Ηρακλή από τον περασμένο Ιανουάριο;
Δεν είμαι αρμόδιος να μιλήσω για την απόδοσή μου ή γι' αυτήν της ομάδας, αλλά θα αναφερθώ στο πνεύμα που έχει δείξει ο Ηρακλής. Υπάρχει πολύ θετική διάθεση στην ομάδα και στη διαχείρισή της, ξεκινώντας από τον προπονητή και καταλήγοντας στους παίκτες. Αυτό το πάθος είναι κάτι που πρέπει να διατηρηθεί.

Μήπως το πρωτάθλημα τελειώνει πολύ νωρίς για σας; Αν υπήρχαν μερικές αγωνιστικές ακόμα, θα βάζατε υποψηφιότητα για τα πλέι οφ;
Έτσι είναι. Βρισκόμαστε σε πολύ καλή κατάσταση και αν υπήρχαν μπροστά μας τέσσερις αγωνιστικές επιπλέον, θα είχαμε σημαντικές πιθανότητες να προλάβουμε να μπούμε στην πεντάδα. Ακόμα και τώρα, όμως, πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια, με στόχο την 6η θέση, την ψηλότερη που μπορούμε. Είναι σημαντικό να τελειώνεις την σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ποια είναι τα σχέδιά σου για τη νέα χρονιά; Υπάρχει η πιθανότητα να παραμείνεις στον Ηρακλή;
Φιλοδοξία μου είναι να παίξω σ' ένα κορυφαίο πρωτάθλημα την ερχόμενη χρονιά, όπου θα μπορώ να εξελιχθώ περισσότερο. Προς το παρόν, όμως, είμαι χαρούμενος στον Ηρακλή και νιώθω ευχάριστα που βρίσκομαι εδώ.

Οι συνθήκες στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο ώστε να παραμείνεις στον Ηρακλή, εφόσον δεν προκύψει κάποια αισθητά καλύτερη πρόταση;
Στην Ελλάδα νιώθω σαν στο σπίτι μου. Αγαπώ την Ελλάδα, αλλά αγαπώ ακόμα περισσότερο το να παίζω ποδόσφαιρο. Ο Ηρακλής μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία και χαίρομαι. Σε τελική ανάλυση, είμαι επαγγελματίας και χρέος μου είναι να κάνω το καλύτερο για την ομάδα μου ανά πάσα στιγμή, χωρίς να έχει τόση σημασία το περιβάλλον όπου ζω.

Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρωτάθλημα, το ισπανικό ή το αγγλικό ας πούμε, στο οποίο ονειρεύεσαι να παίξεις, έπειτα από το πέρασμά σου από τη Γερμανία;
Δεν θα το έθετα έτσι. Το όνειρό μου είναι να βελτιώνομαι διαρκώς, μέσα από καταστάσεις που θα καλύπτουν τις φιλοδοξίες μου. Θέλω να γίνω ο καλύτερος τερματοφύλακας που μπορώ. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Για να το πετύχω αυτό, χρειάζεται αυτοσυγκέντρωση, καλή προπόνηση, αλλά και να μεταδίδεις στους συμπαίκτες σου την αίσθηση ότι μπορείς όντως να είσαι ο καλύτερος τερματοφύλακας σε κάθε αγώνα.

Πώς σχολιάζεις την πορεία της προηγούμενης ομάδας σου, του ΠΑΟΚ;
Ο ΠΑΟΚ προσπάθησε για το καλύτερο. Ίσως είχε μία πιθανότητα να πάρει το πρωτάθλημα και την έχασε, αλλά όπως και να 'χει οι παίκτες του έκαναν υπέροχη δουλειά. Είμαι βέβαιος, ότι θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους και στα πλέι οφ, όπου θα έχουν άλλη μια ευκαιρία να κυνηγήσουν το κάτι παραπάνω. Ίσως ο ΠΑΟΚ να φτάσει πιο κοντά στον τίτλο την επόμενη χρονιά ή τη μεθεπόμενη, αν συνεχίσει να δουλεύει σωστά. Είναι όμορφο για το ποδόσφαιρο της Θεσσαλονίκης να βλέπεις κάτι τέτοιο να συμβαίνει. Πραγματικά, θα ήθελα πολύ να δω μια ομάδα της Θεσσαλονίκης να κατακτά το πρωτάθλημα. Γιατί όχι και τον Ηρακλή;

Μετρώντας αντίστροφα για το Μουντιάλ περνάει από το μυαλό σου η παρουσία σου στην αποστολή της Πορτογαλίας;
Η συμμετοχή σ' ένα Μουντιάλ αποτελεί όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή, αλλά προτιμώ να μην σκέφτομαι το ενδεχόμενο να συμπεριληφθώ στην 23άδα της Πορτογαλίας. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στα δύο παιχνίδια που απομένουν και ποιος ξέρει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: