Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

"Αγωνίστηκα σε λάθος θέση, αλλά σκόραρα"

Ενοχλημένος με τον Χάρι Ρέντναμπ είναι ο Ράφαελ Φαν ντερ Φάαρτ, καθώς το έβαλε να παίξει σε λάθος θέση στο ντέρμπι με την Άρσεναλ
"Αγωνίστηκα σε λάθος θέση, αλλά σκόραρα"
"Είμαι λίγο ενοχλημένος με τον προπονητή μου, για το γεγονός ότι αγωνίστηκα σε λάθος θέση. Μπορεί να σκόραρα και να βοήθησα την ομάδα μου να κερδίσει, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μου άρεσε αυτή η αλλαγή", δήλωσε ο Ολλανδός μεσοεπιθετικός και πρόσθεσε:
"Θεωρώ ότι όταν ένας ποδοσφαιριστής αγωνίζεται στη φυσική του θέση, μπορεί να βοηθήσει περισσότερο την ομάδα του. Το θέμα πάντως για μένα έχει τελειώσει. Θα το συζητήσω και με τον προπονητή μου και είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε τη λύση. Δεν χρειάζεται να πάρει το θέμα διαστάσεις γιατί θα βλάψει τον σύλλογο". 

πηγή: sportdog.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: