Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ανανέωσε με McLaren ο Μπάτον!!

Οριστικό τέλος στα σενάρια που ήθελαν τον Τζένσον Μπάτον να αποχωρεί από την ομάδα έβαλε η McLaren και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο! Ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Βρετανό οδηγό.
Ανανέωσε με McLaren ο Μπάτον!
Οι οικονομικοί όροι και η χρονική διάρκεια της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές δεν έγινε γνωστή.
"Ποτέ δεν αισθάνθηκα περισσότερο σαν στο σπίτι μου, απ' ότι στη McLaren. Έχω πετύχει τέσσερις από τις σημαντικότερες νίκες της καριέρας μου με την ομάδα αυτή, μέχρι στιγμής είμαι δεύτερος στη γενική κατάταξη και αισθάνομαι ότι οδηγώ καλύτερα από ποτέ", δήλωσε πανευτυχής ο Μπάτον και πρόσθεσε:
"Αυτά μπορείς να τα πετύχεις μονάχα όταν έχεις το σωστό επίπεδο υποστήριξης και πραγματικά πιστεύω ότι το πάθος για τη νίκη στη McLaren είναι πολύ πιο δυνατό από οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Ποτέ δεν έκρυψα τις φιλοδοξίες μου για την επίτευξη νικών και την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος και πιστεύω ότι βρίσκομαι στο κατάλληλο μέρος ώστε να τις υλοποιήσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: