Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

«Μου έλεγε αερολογίες ο Γκουαρντιόλα»!

Τον διάλογο που είχε με τον Πεπ Γκουαρντιόλα πριν αποφασίσει να αποχωρήσει από την Μπαρτσελόνα αποκάλυψε ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς,
μέσω της αυτοβιογραφίας του που κυκλοφόρησε πριν από μερικές ημέρες. 
 
Ο 30χρονος στράικερ αναφέρει πως πήγε στο γραφείο του Ισπανού προπονητή, θέλοντας να φτιάξει τις σχέσεις που είχε μαζί του και εκείνος τού τόνισε πως άλλαξαν τα δεδομένα με την απόκτηση του Νταβίντ Βίγια. 
 
Έτσι, στις 28 Αυγούστου ανακοινώθηκε πως πήρε μεταγραφή από τη Μίλαν! 
 
Ο διάλογος των δύο ανδρών 
 
Γκουαρντιόλα: Πώς είσαι; 
 
Ιμπραΐμοβιτς: Μια χαρά. Έτοιμος για όλα. 
 
Γκουαρντιόλα: Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να καθίσεις στον πάγκο τη φετινή σεζόν. 
 
Ιμπραΐμοβιτς: Το ξέρω και καταλαβαίνω τους λόγους. 
 
Γκουαρντιόλα: Όπως ξέρεις, πήραμε τον Βίγια. 
 
Ιμπραΐμοβιτς: Ok, θα δουλέψω πιο πολύ. Θα δουλέψω σαν χαζός για να κερδίσω μία θέση στην ενδεκάδα. Θα σε πείσω ότι είμαι αρκετά καλός. 
 
Γκουαρντιόλα:: Αναγνωρίζω τις προθέσεις σου, αλλά πώς θα τα καταφέρουμε; 
 
Ιμπραΐμοβιτς: Όπως σου είπα. Με σκληρή δουλειά θα τα καταφέρω. Θα παίξω σε όποια θέση μου πεις. Μπροστά ή πίσω από τον Μέσι. Οπουδήποτε. Εσύ αποφασίζεις. 
 
Γκουαρντιόλα: Πώς, όμως, θα τα καταφέρουμε; 
 
Ιμπραΐμοβιτς: Παίζοντας για τον Μέσι 
 
Γκουαρντιόλα: Πώς, όμως, θα τα καταφέρουμε; 
 
«Τότε κατάλαβα. Δεν ήταν μία ερώτηση για το αν ήμουν καλός ή όχι. Ήταν κάτι προσωπικό. Το θέμα ήταν πως δεν μπορούσε να διαχειριστεί τον χαρακτήρα μου και προσπαθούμε να μου πει διάφορες αερολογίες. Εκείνη την στιγμή αποφάσισα να μην παίξω ξανά για τον Γκουαρντιόλα», αναφέρεται στην αυτοβιογραφία του Ιμπραΐμοβιτς.

Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: