Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Κάθε πρώτη του μηνός...!!

Την πρώτη φορά που μου συνέβη, στα 17 χρόνια της συνδρομής μου στη NOVA, αντέδρασα χλιαρά. Γράφει ο Ηλίας Δρυμωνάκος.
Κάθε πρώτη του μηνός...
Κυρίως γιατί δεν ήμουν σίγουρος πως εκείνο το λάθος ήταν όλο δικό τους. Αλλά και γιατί έκρινα ως αμελητέα, τότε, τη χρέωση που μού επιβλήθηκε ως έξοδο επανασύνδεσης του αποκωδικοποιητή μου. Τόσο μικρή που δεν τη θυμάμαι καν...
Αλλά τώρα, πρόστιμο 8 ευρώ, χωρίς λόγο και δίχως την παραμικρή ευθύνη εκ μέρους μου, δεν γίνεται να περάσει έτσι στο «ντούκου». Πόσω μάλλον σε μια περίοδο που το αθλητικό «πακέτο» της NOVA έχει συρρικνωθεί (θυμίζω, αγώνες του ισπανικού, του γερμανικού και του ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου μεταδίδονται πλέον μόνο από την ΟΤΕ TV), χωρίς να 'χει μεταβληθεί ανάλογα και η μηνιαία συνδρομή που πληρώνουμε.
* Τον δικό μου οβολό στο συνδρομητικό κανάλι τον δίνω μέσω πιστωτικής κάρτας. Και φτάνει μήνυμα στο κινητό μου, στις 14 Οκτωβρίου, να πάω στο πλησιέστερο κατάστημα της εταιρείας και να πληρώσω εκεί το λογαριασμό μου, «διότι δεν κατέστη δυνατή η είσπραξη του ποσού μέσω της κάρτας σας». Επεσαν στην περίπτωση, σκέφτηκα. Η αντικατάσταση της παλιάς κάρτας μου με καινούργια επέφερε, όπως ήταν λογικό, ένα «νεκρό» χρονικό διάστημα.
Ελαβα βράδυ Παρασκευής το sms της εταιρείας κι αποφάσισα να τακτοποιήσω από βδομάδα την οφειλή μου στο πλησιέστερο κατάστημα που συνεργάζεται με τη NOVA. Και πριν ξεκινήσω, Τρίτη πρωί, διαπιστώνω ότι έχει ήδη διακοπεί η σύνδεση του αποκωδικοποιητή μου! Πότε πρόλαβαν, διάολε; Δύο εργάσιμες μέρες όλες κι όλες ήταν το περιθώριο που είχα;
* «Οχι», μου απαντούν από την εταιρεία. «Την 1η Οκτωβρίου ανακαλύφθηκε το πρόβλημα του λογαριασμού σας και τώρα ο μήνας έχει φτάσει 18». Ναι, αλλά εμένα με ειδοποίησαν ύστερα από... 14 μέρες για το πρόβλημά τους, όχι από την πρώτη στιγμή. Δική τους η καθυστέρηση, και μάλιστα μεγάλη, και θα πληρώσω εγώ το τίμημα της επανασύνδεσης;
Δεν έκριναν παράλογη την αντίδρασή μου, αλίμονο, «αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, κύριε. Απαιτείται να πληρώσετε επιπλέον 8 ευρώ». Κι εγώ είχα απαίτηση να παραδεχθούν το σφάλμα τους, αλλά ουδείς προθυμοποιήθηκε να την ικανοποιήσει. Μόνο τα 8 ευρώ τούς ενδιέφεραν να πάρουν...
* Προκειμένου να βεβαιωθώ για τις προθέσεις της εταιρείας, περίμενα να φτάσει μετά η πρώτη μέρα του Νοέμβρη. Να δω, θα με ειδοποιήσουν ότι υπάρχει πάλι πρόβλημα με την (ακυρωμένη) κάρτα μου; Οχι μόνο δεν έλαβα τέτοιο sms, αλλά διαπίστωσα, επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τη NOVA, ότι δεν είχαν επιχειρήσει καν να κάνουν τη σχετική είσπραξη. Παρ' όλο που είναι, τάχα, «πολιτική της εταιρείας να προβαίνει στη σχετική κίνηση κάθε πρώτη του μηνός».
Αδύνατον, όπως καταλαβαίνετε, να βγάλω άκρη μαζί τους.
Πηγή: Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια: