Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Δεν… κρατιέται ο Πογκρέμπνιακ!!

Δεν… κρατιέται ο Πογκρέμπνιακ
Την επιθυμία του να φορέσει την φανέλα της Φούλαμ και να κάνει ντεμπούτο στο ματς που έρχεται με την Στόουκ, εξέφρασε ο Πάβελ Πογκρέμπνιακ. Ο Ρώσος επιθετικός τόνισε ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την συνθήκες που συνάντησε στο «Κρέιβεν Κότατζ» και έτοιμος να μπει και να παίξει άμεσα.

Μπορεί να αποκτήθηκε από την Φούλαμ την τελευταία μέρα των μεταγραφών του Ιανουαρίου, ωστόσο ο Πογκρέμπνιακ θεωρείται κίνηση που μπορεί να κάνει άμεσα… απόσβεση.

«Ελπίζω να παίξω και να κάνω το ντεμπούτο μου. Έχω μιλήσει με τον προπονητή μου, Μάρτιν Γιολ, που με ρώτησε αν είμαι έτοιμος. Του απάντησα φυσικά και είμαι», τόνισε αρχικά ο 28χρονος επιθετικός και πρόσθεσε:

«Νιώθω πολύ ωραία σε αυτήν την ομάδα και ανυπομονώ να συμμετέχω στο αγωνιστικό κομμάτι άμεσα. Οι συνθήκες είναι πολύ όμορφες και νιώθω υπέροχα. Έχω ξεχάσει τα αγγλικά και σύντομα θα αρχίσω και πάλι μαθήματα αλλά ευτυχώς υπάρχουν τρία άτομα που μιλάνε γερμανικά εδώ και μπορώ να επικοινωνώ».

Πηγή: www.england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: