Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Ντέστρο: «Το μέλλον θα δείξει…»

Ντέστρο: «Το μέλλον θα δείξει…»
Κολακευμένος από το φημολογούμενο ενδιαφέρον της Γιουβέντους και της Ρόμα για την απόκτησή του εμφανίστηκε ο Ματία Ντέστρο, μιλώντας στον ιταλικό Τύπο. Ο 20χρονος επιθετικός έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των παραπάνω ομάδων, αφού έχει πετύχει πέντε γκολ (σε 20 εμφανίσεις) τη φετινή σεζόν στο ιταλικό πρωτάθλημα.

«Με χαροποιεί να ενδιαφέρεται μία ομάδα για εμένα όπως η Γιουβέντους. Παρόλα αυτά, εμένα εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να πετυχαίνω γκολ. Το μέλλον θα δείξει τι είναι καλύτερο για εμένα. Αν θα παίξω σε μία μικρή ή μεγάλη ομάδα», τόνισε ο Ιταλός φορ στην «Tuttosport» και συνέχισε:

«Η Ρόμα είναι σπουδαία ομάδα και έχει κάνει κάποιες μεγάλες μεταγραφές, ειδικά με την περίπτωση του Μπορίνι. Το ενδεχόμενο να είμαι συμπαίκτης με εκείνον, που είναι ένας πολύ καλός φίλος, είναι πολύ σημαντικό για εμένα».



πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: