Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

«Θέλω να με θυμούνται για την προσωπικότητα μου»

«Θέλω να με θυμούνται για την προσωπικότητα μου»
Να τον θυμούνται ως έναν παίκτη πλήρως αφοσιωμένο στην Μπαρτσελόνα, επιθυμεί ο Αντρές Ινιέστα. Ο μέσος των «μπλαουγκράνα» τόνισε πως είναι ευγνώμων για όσα έχει πανηγυρίσει με το σύλλογο, ενώ σχετικά με το μέλλον του Πεπ Γκουαρντιόλα στην ομάδα ανέφερε πως ελπίζει να μείνει.

«Θέλω ο κόσμος σε μερικά χρόνια να με βλέπει, όπως τώρα. Θέλω να με θυμούνται ως τον παίκτη, ο οποίος ήταν πλήρως
αφοσιωμένος στην ομάδα. Είμαι ευγνώμων στο σύλλογο για όσα μου έχει προσφέρει. Η Μπαρτσελόνα μας έχει δώσει τα πάντα.

Δεν θέλω να με θυμούνται για τους τίτλους που έχουμε κερδίσει, αλλά για την προσωπικότητα μου
»,ήταν τα λόγια του 27χρονου Ισπανού, ο οποίος δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην απόφαση του Πεπ Γκουαρντιόλα σχετικά με την παραμονή τους στους «μπλαουγκράνα».

«Ελπίζω πως η ανανέωση θα έρθει. Όλοι στην ομάδα θέλουν να μείνει. Δεν έχω κάτι άλλο να πω», συμπλήρωσε ο 28χρονος άσος.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: