Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Απειλεί με αποχώρηση ο Μαραντόνα!!

Απειλεί με αποχώρηση ο Μαραντόνα!
Με αποχώρηση από την τεχνική ηγεσία της Αλ Γουάσλ απείλησε ο Ντιέγκο Μαραντόνα, εφόσον η διοίκηση του συλλόγου δεν υλοποιήσει τις υποσχέσεις της για ενίσχυση του ρόστερ.

Πάντως, ο Ντιεγκίτο ξεκαθάρισε πως προτίθεται να τηρήσει το συμβόλαιό του και πως δεν έχει πρόταση από κάποιο άλλο σύλλογο.

«Έχω λάβει την υπόσχεση από τη διοίκηση της Αλ Γουάσλ για ενίσχυση του ρόστερ με καλούς και ποιοτικούς παίκτες. Αυτή η υπόσχεση θα πρέπει να τηρηθεί, ειδάλλως θα αναγκαστώ να επιστρέψω στην παρτίδα μου», δήλωσε αρχικά ο Ντιέγκο Μαραντόνα και πρόσθεσε: «Έχω συμβόλαιο, το οποίο ισχύει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς και το σέβομαι αυτό. Αλλά, εάν η διοίκηση δεν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου, τότε θα πρέπει να αποχωρήσω».

Τέλος, ο Ντιεγκίτο ξεκαθάρισε πως δεν έχει κάποια πρόταση από άλλο σύλλογο: «Δεν έχω καμία προσφορά από κάποια ομάδα. Δεν πρόκειται να φύγω από την Αλ Γουάσλ προκειμένου να πάω σε άλλη ομάδα».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: