Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Βαυαρός ο Ρόμπεν μέχρι το 2015

Μελάνι σε νέο συμβόλαιο συνεργασίας με την Μπάγερν Μονάχου έβαλε ο Άριαν Ρόμπεν, παρά το γεγονός ότι οι... κακές γλώσσες διέδιδαν από τις αρχές της εβδομάδας πως υπάρχει εμπλοκή στο θέμα. Οι Βαυαροί ανακοίνωσαν σήμερα την επέκταση της συνεργασίας τους με τον Ολλανδό διεθνή, ο οποίος θα παραμείνει στην «Αλιάντς Αρένα» έως το καλοκαίρι του 2015.
«Πάντα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος στο Μόναχο με την Μπάγερν. Για το λόγο αυτό, ενθουσιάστηκα στην ιδέα να ανανεώσω από τώρα το συμβόλαιό μου με τον γερμανικό σύλλογο» ήταν η δήλωση του Ρόμπεν στην επίσημη ιστοσελίδα του βαυαρικού συλλόγου, μόλις υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο. «Η Μπάγερν αποτελεί την οικογένειά μου. Δύο από τα τρία παιδιά μου γεννήθηκαν στο Μόναχο και η οικογένειά μου αισθάνεται άνετα στην πόλη. Η ανανέωση της συνεργασίας με την Μπάγερν αποτελεί την καλύτερη απόφαση. Διαθέτουμε μια σπουδαία ομάδα και είμαι σίγουρος ότι θα πανηγυρίσω πολλές ακόμη σημαντικές αθλητικές στιγμές στην καριέρα μου τα προσεχή χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: