Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Νέρι ήταν και πάει;

Ο Καστίγιο έκανε δηλώσεις που δείχνουν ότι μάλλον φεύγει από τον Άρη.
Νέρι ήταν και πάει;
"Τα τελευταία χρόνια υπήρξε ενδιαφέρον από αρκετές ομάδες του Μεξικού, αλλά καμία δεν κατάθεσε επίσημη πρόταση και δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου όπως συνέβη με την Πατσούκα.
Υπήρξαν αρκετές ομάδες από το Μεξικό που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτησή μου, όμως ήθελαν μόνο να μάθουν τις προθέσεις μου και η Πατσούκα είναι η μόνη ομάδα που έχει προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις", ανέφερε αρχικά ο 28χρονος επιθετικός στο "Medio Tiempo" του Μεξικού και πρόσθεσε:

"Ο αδερφός μου βρίσκεται σε επαφή με τον Αντρές Φασί (αντιπρόεδρο της ομάδας) και περιμένουμε μία απάντηση από την Πατσούκα. Ο αδερφός μου έστειλε ένα έγγραφο που είχε ζητηθεί και περιμένουμε να υπάρξει συμφωνία".

Καταλήγοντας, ο Νέρι είπε: "Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με τον Άρη. Είμαι χαρούμενος εδώ, αλλά από την μέρα που μίλησα με τον Ούγκο (Σάντες) και μου μίλησε για το ενδιαφέρον του. Δεν θέλω μόνο να επιστρέψω στο Μεξικό, αλλά και να συνεργαστώ μαζί του. Τον ξέρω καλά, είναι έξυπνος και θα ήθελα να παίξω για εκείνον".

Δεν υπάρχουν σχόλια: