Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

"Ρατσιστική επίθεση με... νόστιμες μπανάνες!"

Στην ρατσιστική επίθεση που δέχτηκε για πρώτη φορά στη ζωή του, στο παιχνίδι εναντίον του ΠΑΟΚ, αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Καζίμ...
"Ρατσιστική επίθεση με... νόστιμες μπανάνες!"
Αναλυτικά ο Τούρκος άσος σχολίασε σε δηλώσεις του σε ΜΜΕ της Τουρκίας:
Για τα κρούσματα ρατσισμού που βρήκε στην Ελλάδα

«Στην Τουρκία ότι χρώμα και εάν έχεις κανείς δεν σε αντιμετωπίζει με ρατσισμό. Οι άνθρωποι εκεί είναι φιλικοί και δεν κάνουν διακρίσεις. Στην Ελλάδα για πρώτη φορά στην ζωή μου δέχθηκα ρατσιστική επίθεση. Αυτό έγινε στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, αφού οι οπαδοί του μου πέταξαν μπανάνες και μετά οι δημοσιογράφοι με ρώτησαν γι' αυτό. Τους είπαν πως οι μπανάνες είχαν ωραία γεύση».

Για τον Ολυμπιακό

«Δεν είχε να κάνει με την αγωνιστική κατάστασή μου και την κατάστασή μου ότι έφυγα. Έπαιξα σε αρκετά ματς. Το πρόβλημα ήταν στον σύλλογο. Άρχιζε η νέα σεζόν, άλλαζαν προπονητή και η πλειοψηφία των ανθρώπων της ομάδας δεν με ήθελε. Μίλησα και με τον δάσκαλό μου, τον Φατίχ Τερίμ. Ποτέ δεν μου ζήτησε να φύγω. Παρόλα αυτά έτσι απαιτούσαν οι συνθήκες. Ο Φατίχ Τερίμ είναι πολύ σημαντικός άνθρωπος για μένα. Μ' έφερε στην Τουρκία και έπαιξα στην Εθνική».

Δεν υπάρχουν σχόλια: