Ο Τζακ Ρόντγουελ είναι πλέον παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι και θέλει στους Πρωταθλητές Αγγλίας να βελτιωθεί ξεκινώντας δουλειά από... χθες.
Ο 21χρονος μέσος έγινε το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας του Ρομπέρτο Μαντσίνι και της έφερε γούρι με την κατάκτηση του πρώτου τροπαίου της νέας σεζόν: «Μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ δίπλα σε ορισμένους από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές στον κόσμο και είμαι πολύ χαρούμενος. Μου δίνεται, επίσης, η ευκαιρία να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να προοδεύω. Η δουλειά έχει ξεκινήσει…από χτες, αφού θέλω πολύ να συμβάλω στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου. Η σεζόν, άλλωστε, ξεκίνησε ιδανικά με την κατάκτηση του Community Shield. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έβερτον και όλους τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα εκεί. Ο κ. Μόγες ήταν καταπληκτικός μαζί μου και με στήριξε πάρα πολύ και τον ευχαριστώ για αυτό. Χάρη σε αυτόν είμαι αυτό που είμαι σήμερα και έχω φτάσει στο επίπεδο που έφτασα», είπε ο Ρόντγουελ.


πηγή: gazzetta.gr