Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Οσενί: «Πολύ καλή επιλογή ο Άρης»

Θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη είναι Έντι Οσενί, ο οποίος περιμένει επίσημη κρούση από τους «κίτρινους».
Ο Νιγηριανός μέσος σε δηλώσεις του στην «SportDay» παραδέχτηκε πως γνωρίζει για το ενδιαφέρον του Άρη και περιμένει να του γίνει πρόταση εντός των ημερών. «Ο Άρης είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και η προοπτική του με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Έμαθα πριν δύο μέρες για το ενδιαφέρον του και ο εκπρόσωπος μου με ενημέρωσε πως σήμερα ή αύριο κάποιος από την ομάδα θα επικοινωνήσει μαζί μου. Έχω ακούσει τα καλύτερα για την ομάδα και ξέρω ότι ο Άρης είναι μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα. Θέλω να βοηθήσω τον Άρη και να με βοηθήσει και αυτός. Είμαι ελεύθερος αυτή τη στιγμή και ο Άρης είναι μια πολύ καλή επιλογή για εμένα».
Ο Οσενί αποτελεί επιλογή του Μάκη Κατσαβάκη, καθώς συγκεντρώνει τα στοιχεία που θέλει, παίζοντας και ως αμυντικός χαφ και ως στόπερ. Το μόνο που απομένει είναι να τα βρει ο Άρης και στο οικονομικό μαζί του.


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: