Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

"Για αυτό επέλεξα τη Μονακό"

Στους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στην Μονακό αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του ο Γιώργος Τζαβέλλας...
"Για αυτό επέλεξα τη Μονακό"
Ο Έλληνας αμυντικός μίλησε στο scorernews.gr και σχολίασε:
-Γιώργο υπέγραψες νέο συμβόλαιο με την Μονακό. Ήταν κάτι που ήθελες σωστά;
 
«Ακριβώς, ήταν αυτό που ήθελα. Ζω πολύ καλά εδώ, αγαπώ την ομάδα και τους ανθρώπους της και είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στην Μονακό».
 
-Φαντάζομαι στόχος του συλλόγου φέτος είναι η άνοδος στην μεγάλη κατηγορία…
 
«Ναι. Είναι η χρονιά που η Μονακό πρέπει να ξαναβρεθεί εκεί που της αξίζει…».
 
-Υπήρξαν άλλες προτάσεις;
 
«Είχα άλλες δύο προτάσεις, αλλά όπως είπα και προηγουμένως επιθυμία μου ήταν αν συνεχίσω στην Μονακό».
 
-Από Ελλάδα κινήθηκε κάποια ομάδα για να σε αποκτήσει;
«Όχι, δεν μίλησα με κάποιον σύλλογο από την Ελλάδα».
 
-Περνάει από το μυαλό σου να επιστρέψεις κάποια στιγμή στην Ελλάδα ή δεν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο προς το παρών…
 
«Η αλήθεια είναι πως προτιμώ το εξωτερικό. Συζητώ, όμως, πάντα οτιδήποτε είναι καλό για την καριέρα μου».
 
-Πες μου για την ζωή στο Μονακό και για τους λόγους για τους οποίους αποφάσισες να παραμείνεις κάτοικος… Πριγκιπάτου.
 
«Είναι ένα πολύ όμορφο μέρος και πρόκειται για μία πολύ οργανωμένη ομάδα. Ζεις καλά εδώ και έτσι μπορείς να αποδόσεις αγωνιστικά τα μέγιστα. Γι’ αυτό επέλεξα και την επιστροφή μου».
 
-Το επίπεδο στην δεύτερη κατηγορία της Γαλλίας, απ’ όσο έχω παρακολουθήσει, είναι ιδιαίτερα υψηλό…
 
«Είναι ένα πρωτάθλημα δυνατό και γρήγορο. Του χρόνου σίγουρα τηνLigue 1 θα είναι ακόμα καλύτερο».
 
-Η Μονακό στο παρελθόν είχε πραγματοποιήσει εντυπωσιακή πορεία στην Ευρώπη. Ανάλογες επιτυχίες με αυτή την φανέλα φαντάζομαι πως θες να ζήσεις κ εσύ…
 
«Εννοείται αυτό. Καλό είναι όμως να μην προτρέχουμε. Αυτό που πρέπει πρώτα να πετύχουμε φέτος, είναι η άνοδος στην πρώτη κατηγορία».
 
-Κεφάλαιο Εθνική. Έζησες το όμορφο ταξίδι στο Euro. Πες μου για την εμπειρία σου…
 
«Ήταν μία μεγάλη επιτυχία για την ομάδα μας. Είμαι πολύ χαρούμενος που έζησα αυτή την μεγάλη εμπειρία…»
 
-Επόμενη μεγάλη διοργάνωση το Μουντιάλ. Θα δώσουμε το παρών;
 
«Πρέπει να δούμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Με πολύ δουλειά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».
 
-Είναι γνωστή η αγάπη σου για τον Πανιώνιο. Κλείνοντας θα ήθελα να μου πεις δύο λόγια για τον “Ιστορικό”.
 
«Εννοείται. Μου λείπει πολύ η Νέα Σμύρνη, ο Πανιώνιος που αγαπάω. Εύχομαι καλή χρονιά και ότι καλύτερο στην ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: