Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Μποχωρίδης τετραετίας!!

Η ΚΑΕ Άρης ανακοίνωση τη σύναψη συνεργασίας της με τον Λευτέρη Μποχωρίδη για τα επόμενα 4 χρόνια. Ο νεαρός γκαρντ ανήκε στα φυτώρια της ομάδας και ξεχώρισε με την παρουσία του τα τελευταία χρόνια. Η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές είχε επέλθει προφορικά εδώ και μέρες και πλέον επισημοποιήθηκε.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Άρης:

«Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι ο Λευτέρης Μποχωρίδης υπέγραψε σήμερα το πρωί (13/09) το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο διάρκειας 4 χρόνων με την ομάδα, επικυρώνοντας έτσι την προφορική συμφωνία στην οποία είχαν έλθει οι δύο πλευρές»

Ο Μποχωρίδης στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας τόνισε πως: :«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ΑΡΗ, την ομάδα της καρδιάς μου. Είναι κάτι που το ονειρευόμουν από μικρό παιδί και είμαι ευτυχισμένος για το γεγονός ότι ήρθε η ώρα να πραγματοποιηθεί το παιδικό μου όνειρο.

Στόχος μου είναι όσες ευκαιρίες πάρω να τις αξιοποιήσω και μέσα από πολύ δουλειά να δικαιώσω τους προπονητές και τον Πρόεδρο που με εμπιστεύθηκαν. Εύχομαι να αποδείξω μέσα στο γήπεδο αυτά που μπορώ να προσφέρω και η ομάδα μας να κάνει μία καλή χρονιά, εκπληρώνοντας τους στόχους που έχουμε θέσει με σκληρή δουλειά και ομαδικότητα»



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: