Ο αθλητικός διευθυντής της ομάδας της Βορειανατολικής Αγγλίας
διαβεβαίωνε λίγο μετά την ανακοίνωση της απόφασης ότι η μετονομασία θα
διαρκούσε έως ότου βρεθεί εκείνος ο χορηγός που θα ικανοποιήσει τις
οικονομικές απαιτήσεις του προέδρου Μάικ Άσλει.
Η αναζήτηση διήρκεσε λιγότερο από ένα χρόνο, καθώς ο σύλλογος εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για τετραετή συμφωνία με την Wonga, η οποία είναι εταιρία παροχής δανείων.
Το όνομα της εταιρίας θα βρίσκεται στη φανέλα της Νιούκαστλ από την επόμενη σεζόν, αντικαθιστώντας τη Virgin Money, ενώ έχοντας εξαγοράσει και τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου η Wonga αποφάσισε ότι το γήπεδο θα ονομαστεί και πάλι Σεντ Τζέιμς Πάρκ. «Είχαμε ανοικτά τα αυτιά μας τις τελευταίες τρεις ημέρες και αυτό που είδαμε είναι τι έχει πραγματικά σημασία για τους φιλάθλους. Το ποδόσφαιρο είναι ένα συναισθηματικό σπορ και προφανώς έχει μεγάλη σημασία για αυτούς’» δήλωσε εκπρόσωπος της Wonga.
Η επαναφορά του παραδοσιακού ονόματος του γηπέδου θα περίμενε κανείς να χαροποιήσει τους φίλους της αγγλικής ομάδας αλλά ούτε αυτή η κίνηση ήταν αρκετή να μετριάσει το θυμό τους, ο οποίος πηγάζει από τη συμφωνία με την εν λόγω εταιρία. Η Wonga παρότι μετράει μόλις τέσσερα χρόνια από την ίδρυση της έχει παρουσιάσει τεράστια ανάπτυξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχει παραχωρήσει παραπάνω από 3.5 εκατομμύρια δάνεια μικρής διάρκειας ενώ το ποσό που δαπάνησε για τη διαφημιστική της καμπάνια ανήλθε στα 16 εκατομμύρια λίρες το 2011 ενώ το 2009 ήταν μόλις 22,000 λίρες.
Οι διαφημίσεις της έχουνε κατακλύσει τα τηλεοπτικά κανάλια ενώ το λογότυπο της εταιρίας συναντάται σε πολλά λεωφορεία στο Λονδίνο. Όσον αφορά το ποδόσφαιρο τόσο η Μπλάκπουλ όσο και η Χαρτς φέρουν στην εμφάνιση τους το λογότυπο της εταιρίας. Είναι αντιληπτό ότι η ραγδαία άνοδος εταιριών παροχής δανείων όπως η Wonga συμπίπτει με την οικονομική κρίση που σαφώς και δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την Αγγλία.
Το Νιούκαστλ και η βορειοανατολική Αγγλία, στην οποία εδρεύει, ο σύλλογος έχουνε τον υψηλότερο δείκτη ανεργίας στη χώρα ενώ οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί σε σύγκριση με άλλες πόλεις και ειδικά το Λονδίνο.
Εταιρίες παροχής δανείων όπως η Wonga έχουνε επενδύσει στις οικονομικές δυσπραγίες των κατοίκων της περιοχής. Αρκετοί έχουνε κατηγορήσει τη Wonga ότι εκμεταλλεύεται την απόγνωση των πελατών της να καλύψουν κάποιες ανάγκες τους, παραχωρώντας τους το δάνειο έναντι υψηλών τόκων.
Η πολιτική της εταιρίας εξηγεί και την μεγάλη δυσαρέσκεια που προκάλεσε στους φίλους της Νιούκαστλ η ανακοίνωση της συμφωνίας. Ο Ίαν Λέιβερι, βουλευτής για την περιοχή του Γουάνσμπεκ, είναι κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας στο Σεντ Τζέιμς Παρκ αλλά δήλωσε πως πλέον δεν θα ξαναπατήσει στο γήπεδο. «Μια πόλη σαν το Νιούκαστλ και η ευρύτερη περιοχή δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με ένα οργανισμό όπως η Wonga. H συγκεκριμένη επιχείρηση βγάζει χρήματα στις πλάτες ανθρώπων που βρίσκονται στην ανέχεια, που είναι απεγνωσμένοι και είναι οι πιο ευάλωτοι στην κοινωνία» είπε ο βουλευτής στο BBC.
Η πλειοψηφία των φίλων της Νιούκαστλ εξέφρασε την αντίθεση της στη σύναψη συμφωνίας με τη Wonga, η οποία αποτελεί ακόμα ένα πλήγμα σε ένα άθλημα που συνεχώς μολύνεται από το χρήμα. Ο Γκρέιαμ Στόκοε, κάτοχος διαρκείας στο Σεντ Τζέιμς Παρκ, υποστηρίζει πως η συμφωνία αποτελεί δεοντολογικό φάουλ. «Πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή συμφωνία για τη Wonga μιας και περιοχές σαν το Νιούκαστλ αποτελούν βασικούς στόχους για τέτοιου είδους επιχειρήσεις αλλά ανήθικη αν λάβουμε υπόψη την οικονομική κατάσταση των κατοίκων στην περιοχή», δήλωσε ο Γκρέιαμ Στόκοε.
Πολλοί υποστηρίζουν την άποψη πως η επαναφορά της ονομασίας είχε ως στόχο να κατευνάσει τους φίλους της Νιούκαστλ, που έχουνε εναντιωθεί στην απόφαση της διοίκησης να δώσει τα χέρια με τη Wonga. «Είναι μια έξυπνη κίνηση και εμφανώς έγινε για να αποφευχθεί η κριτική της επιχείρησης με την οποία υπέγραψαν την συμφωνία» είπε ο Μαρκ Γένσεν, ο οποίος είναι εκδότης του fanzine The Mag.
Πηγή: othersidefootball.com
Η αναζήτηση διήρκεσε λιγότερο από ένα χρόνο, καθώς ο σύλλογος εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για τετραετή συμφωνία με την Wonga, η οποία είναι εταιρία παροχής δανείων.
Το όνομα της εταιρίας θα βρίσκεται στη φανέλα της Νιούκαστλ από την επόμενη σεζόν, αντικαθιστώντας τη Virgin Money, ενώ έχοντας εξαγοράσει και τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου η Wonga αποφάσισε ότι το γήπεδο θα ονομαστεί και πάλι Σεντ Τζέιμς Πάρκ. «Είχαμε ανοικτά τα αυτιά μας τις τελευταίες τρεις ημέρες και αυτό που είδαμε είναι τι έχει πραγματικά σημασία για τους φιλάθλους. Το ποδόσφαιρο είναι ένα συναισθηματικό σπορ και προφανώς έχει μεγάλη σημασία για αυτούς’» δήλωσε εκπρόσωπος της Wonga.
Η επαναφορά του παραδοσιακού ονόματος του γηπέδου θα περίμενε κανείς να χαροποιήσει τους φίλους της αγγλικής ομάδας αλλά ούτε αυτή η κίνηση ήταν αρκετή να μετριάσει το θυμό τους, ο οποίος πηγάζει από τη συμφωνία με την εν λόγω εταιρία. Η Wonga παρότι μετράει μόλις τέσσερα χρόνια από την ίδρυση της έχει παρουσιάσει τεράστια ανάπτυξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα έχει παραχωρήσει παραπάνω από 3.5 εκατομμύρια δάνεια μικρής διάρκειας ενώ το ποσό που δαπάνησε για τη διαφημιστική της καμπάνια ανήλθε στα 16 εκατομμύρια λίρες το 2011 ενώ το 2009 ήταν μόλις 22,000 λίρες.
Οι διαφημίσεις της έχουνε κατακλύσει τα τηλεοπτικά κανάλια ενώ το λογότυπο της εταιρίας συναντάται σε πολλά λεωφορεία στο Λονδίνο. Όσον αφορά το ποδόσφαιρο τόσο η Μπλάκπουλ όσο και η Χαρτς φέρουν στην εμφάνιση τους το λογότυπο της εταιρίας. Είναι αντιληπτό ότι η ραγδαία άνοδος εταιριών παροχής δανείων όπως η Wonga συμπίπτει με την οικονομική κρίση που σαφώς και δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την Αγγλία.
Το Νιούκαστλ και η βορειοανατολική Αγγλία, στην οποία εδρεύει, ο σύλλογος έχουνε τον υψηλότερο δείκτη ανεργίας στη χώρα ενώ οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί σε σύγκριση με άλλες πόλεις και ειδικά το Λονδίνο.
Εταιρίες παροχής δανείων όπως η Wonga έχουνε επενδύσει στις οικονομικές δυσπραγίες των κατοίκων της περιοχής. Αρκετοί έχουνε κατηγορήσει τη Wonga ότι εκμεταλλεύεται την απόγνωση των πελατών της να καλύψουν κάποιες ανάγκες τους, παραχωρώντας τους το δάνειο έναντι υψηλών τόκων.
Η πολιτική της εταιρίας εξηγεί και την μεγάλη δυσαρέσκεια που προκάλεσε στους φίλους της Νιούκαστλ η ανακοίνωση της συμφωνίας. Ο Ίαν Λέιβερι, βουλευτής για την περιοχή του Γουάνσμπεκ, είναι κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας στο Σεντ Τζέιμς Παρκ αλλά δήλωσε πως πλέον δεν θα ξαναπατήσει στο γήπεδο. «Μια πόλη σαν το Νιούκαστλ και η ευρύτερη περιοχή δεν θα πρέπει να έχουν καμία σχέση με ένα οργανισμό όπως η Wonga. H συγκεκριμένη επιχείρηση βγάζει χρήματα στις πλάτες ανθρώπων που βρίσκονται στην ανέχεια, που είναι απεγνωσμένοι και είναι οι πιο ευάλωτοι στην κοινωνία» είπε ο βουλευτής στο BBC.
Η πλειοψηφία των φίλων της Νιούκαστλ εξέφρασε την αντίθεση της στη σύναψη συμφωνίας με τη Wonga, η οποία αποτελεί ακόμα ένα πλήγμα σε ένα άθλημα που συνεχώς μολύνεται από το χρήμα. Ο Γκρέιαμ Στόκοε, κάτοχος διαρκείας στο Σεντ Τζέιμς Παρκ, υποστηρίζει πως η συμφωνία αποτελεί δεοντολογικό φάουλ. «Πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή συμφωνία για τη Wonga μιας και περιοχές σαν το Νιούκαστλ αποτελούν βασικούς στόχους για τέτοιου είδους επιχειρήσεις αλλά ανήθικη αν λάβουμε υπόψη την οικονομική κατάσταση των κατοίκων στην περιοχή», δήλωσε ο Γκρέιαμ Στόκοε.
Πολλοί υποστηρίζουν την άποψη πως η επαναφορά της ονομασίας είχε ως στόχο να κατευνάσει τους φίλους της Νιούκαστλ, που έχουνε εναντιωθεί στην απόφαση της διοίκησης να δώσει τα χέρια με τη Wonga. «Είναι μια έξυπνη κίνηση και εμφανώς έγινε για να αποφευχθεί η κριτική της επιχείρησης με την οποία υπέγραψαν την συμφωνία» είπε ο Μαρκ Γένσεν, ο οποίος είναι εκδότης του fanzine The Mag.
Πηγή: othersidefootball.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου