Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Πουλινάκης: «Προσανατολισμός μου, μόνο η ομάδα»

Πουλινάκης: «Προσανατολισμός μου, μόνο η ομάδα»
Ανακοίνωση εξέδωσε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, Μάνθος Πουλινάκης, μέσω της οποίας ξεκαθαρίζει τη θέση του, μετά την κόντρα που έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα με τον πρώην πρόεδρο του συλλόγου και νυν μέλος του ΔΣ, Κώστα Κλάδο.

Η ανακοίνωση του "ισχυρού" άνδρα της κρητικής ΠΑΕ:

«Μετά τα γεγονότα που εκτυλίχτηκαν το περασμένο Σάββατο και τα οποία λίγο ή πολύ είναι γνωστά στον φίλαθλο κόσμο του ΟΦΗ και έπειτα από την βροχή ψευδών δηλώσεων-συνεντεύξεων, που στόχο είχαν την διαστρέβλωση των γεγονότων έχω να επισημάνω το εξής. Με απόλυτο σεβασμό στην εντολή που έλαβα εγώ ως πρόεδρος αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. από την Γενική Συνέλευση, να διαχειριστούμε τα συσσωρευμένα προβλήματα, να τραβήξουμε την ομάδα μπροστά και να αναζητήσουμε επιτυχίες, απευθύνθηκα στην δικαιοσύνη καταθέτοντας τόσο εγώ όσο και οι αυτόπτες μάρτυρες των γεγονότων, όσα πραγματικά συνέβησαν, ξεκαθαρίζοντας άλλη μια φορά ότι ο προσανατολισμός της διοίκησης, είναι η ομάδα και η μόνο η ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: