Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Γκούντγιονσεν: «Δεν το κάνω για τα λεφτά»

Γκούντγιονσεν: «Δεν το κάνω για τα λεφτά»
Σήμερα ολοκληρώνεται η μεταγραφή του Έιντουρ Γκούντγιονσεν στη Σερκλ Μπριζ. Ο Ισλανδός επιθετικός έφτασε χθες στο Βέλγιο και δήλωσε πως δεν επέλεξε τη συγκεκριμένη ομάδα για οικονομικούς λόγους.

«Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα υπογράψω. Πολλοί μπορεί να ξαφνιαστούν με την επιλογή μου, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν έχω παίξει πολύ. Πέρυσι στην ΑΕΚ είχε έναν σοβαρό τραυματισμό κι έπαιξε λίγο στο τέλος της σεζόν. Η Σερκλ Μπριζ είναι η ιδανική ομάδα για να επιστρέψω στο παιχνίδι. Δεν ήρθα για τα λεφτά, αλλά για να παίξω μπάλα. Έχω πολλή ενέργεια μέσα μου, είμαι υγιής αλλά όχι ακόμη έτοιμος να αγωνιστώ. Θα χρειαστώ λίγες εβδομάδες. Ξέρω πως η Σερκλ Μπριζ είναι τελευταία, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να τη βοηθήσω να βγει από τη δύσκολη θέση», τόνισε 34χρονος άσος.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: