Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

«Θα μιλήσω όταν πρέπει»

«Θα μιλήσω όταν πρέπει»
Ένα από τα θέματα που έχουν προκύψει τις τελευταίες ημέρες στη Δόξα Δράμας, εκτός από την δυσαρέσκεια των φιλάθλων, είναι και η πιθανή αποχώρηση από την ομάδα του Αντώνη Κασδοβασίλη.

Ο τεχνικός διευθυντής της του συλλόγου με δηλώσεις του σε τοπικό σταθμό αποκάλυψε ότι η απουσία του από την πόλη ήταν για προσωπικούς λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα γίνονται στην Δόξα.

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι θα μιλήσει για όλα όταν πρέπει.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κασδοβασίλης:

«Αυτό το διάστημα των τελευταίων ημερών μου ζητάνε πολλοί να κάνω μια δήλωση σχετικά με τα όσα είπε ο πρόεδρος. Για την δήλωση αυτή που έκανε πριν λίγες μέρες στο κανάλι σας ο πρόεδρος, με καλέσατε τώρα εσείς να μιλήσω και να βάλω κάποια πράγματα σε μία τάξη. Δεν είμαι ευθυνόφοβος αλλά νομίζω πως ότι και να πω τώρα δεν θα έχει κανένα όφελος για την ομάδα. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να τοποθετηθώ στο συγκεκριμένο θέμα. Θεωρώ όμως ότι προέχει η ηρεμία της ομάδας μας. Ξέρω ότι η σιωπή είναι χρυσός, αλλά όχι πάντα. Δήλωσα ότι είμαι στρατιώτης και θα παραμείνω πάντα ένας στρατιώτης της ομάδας μας, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να μιλάμε. Έτσι και εγώ περιμένω κάποια στιγμή να βγω να πω αυτά τα πράγματα που πρέπει να πω. Όμως το ξαναλέω δεν είναι η κατάλληλη ώρα. Προέχει πάνω απ’ όλα η ηρεμία της ομάδας», ήταν αρχικά τα λόγια.

Όσον αφορά το λόγο που έφυγε από τη Δράμα, είπε: «Εδώ και λίγες μέρες είμαι εκτός Δράμας. Το Σαββάτο το πρωί παρουσιάστηκα στην προπόνηση γιατί μου το ζήτησε ο προπονητή. Είχαμε κάποια πράγματα να διεκπεραιωθούν, κάποια θέματα να λυθούν και έπρεπε να είμαι δίπλα του. Δεν μπορούσα να μην πάω. Είμαι ο μόνος που υπάρχει για να δίνει λύσεις για όλα αυτά τα θέματα μέσα στην ομάδα. Όμως δεν αισθανόμουν καλά και ήθελα να αποχωρήσω. Να φύγω εκτός Δράμας. Είμαι τρεις μέρες μακριά από την πόλη. Κάποια στιγμή θα γυρίσω. Πρέπει να το κάνω. Είναι πάρα πολλοί αυτοί που μου το ζήτησαν. Ιδιαίτερα οι ποδοσφαιριστές και ο προπονητής. Το τηλέφωνο μου εδώ και τρεις μέρες δεν έχει σταματήσει να χτυπάει από γνωστούς και φίλους αλλά ιδιαίτερα οι παίκτες είναι αυτοί που με συγκίνησαν. Εγώ δεν έφυγα από την ομάδα, απλά αυτή την στιγμή δεν αισθάνομαι καλά και ήθελα να ηρεμήσω. Κάποια στιγμή θα ξαναγυρίσω και θα πω κάποια πράγματα, όμως τώρα σας είπα ότι προέχει η ηρεμία της ομάδας που την Κυριακή πρέπει να κερδίσει για να ξαναβρεί τον δρόμο της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: