Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

«Αετόπουλο» μέχρι το 2018!!

«Αετόπουλο» μέχρι το 2018
Τη φανέλα της Μπενφίκα θα συνεχίσει να φοράει μέχρι το 2018 ο Αντρέ Αλμέιδα, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με τη διοίκηση του πορτογαλικού συλλόγου. Μάλιστα, οι «αετοί» τοποθέτησαν ρήτρα αποδέσμευσης ύψους 30 εκατ. ευρώ στον 22χρονο μέσο που αγωνίζεται στην εθνική Ελπίδων της Πορτογαλίας. Από την πλευρά του, ο νεαρός ποδοσφαιριστής δήλωσε πολύ χαρούμενος από αυτή την εξέλιξη.

«Φυσικά και είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την είδηση. Αναγνωρίζεται η δουλειά που έχω κάνει. Χαίρομαι από την πίστη που υπάρχει στο πρόσωπό μου. Οι στόχοι μου παραμένουν οι ίδιοι. Θα δουλεύω για το καλύτερο για να με πιστεύουν. Αυτή η ομάδα μου έμαθε πολλά. Χρωστάω πολλά στους συμπαίκτες μου», ήταν τα πρώτα λόγια του Αλμέιδα και πρόσθεσε:

«Ο Ζόρζε Ζέσους είναι ένας έμπειρος προπονητής. Μαθαίνει πολύ καλά τους παίκτες του, τους μιλάει πολύ, ακόμη και όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά. Θέλω να μείνω στην ομάδα για πολλά χρόνια».




πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: