Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Επιστρέφει στην Μπόκα ο Ρικέλμε!

Πολύ κοντά στην επιστροφή του στη μεγάλη του αγάπη, τη Μπόκα Τζούνιορς, βρίσκεται ο Χουάν Ρομάν Ρικέλμε, όπως αποκάλυψε ο 34χρονος μέσος.
Εν θερμώ φαίνεται πως πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από τους «χεϊνέσες» ο Αργεντινός μαέστρος, καθώς σκέφτεται ήδη να επιστρέψει.
«Είμαι πολύ καλύτερα απ' ότι το περασμένο εξάμηνο. Ηρέμησα πνευματικά, κάτι που μου έλειπε. Θέλω να παίξω με την Νιούελς την Πέμπτη», είπε αρχικά ο Ρικέλμε.
«Ήμουν ξεκάθαρος με τον πρόεδρο, τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου. Αν με θέλει η Μπόκα, είμαι διαθέσιμος και θα κάνω ότι μου πουν», συμπλήρωσε ο Αργεντινός, για να αναφερθεί αργότερα στη σχέση του με τον πρόεδρο της ομάδας.
«Δεν μπορώ να πω κάτι κακό. Πάντα προσπαθούσε να λύνει τα προβλήματα. Στα μέσα του Δεκέμβρη θα αποφασίσω τι θα κάνω οριστικά».



πηγή: onsports.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: