Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

«Λιμάνι μου ο Ατρόμητος»

Απόλυτα ικανοποιημένος με τις συνθήκες και τον τρόπο δουλειάς στον Ατρόμητο δήλωσε ο Ελίνι Δημούτσος στον NovaΣπορ Fm 94,6. «Στόχος τα πλέι-οφ και βλέπουμε», τόνισε ο διεθνής μέσος.

«Λιμάνι μου ο Ατρόμητος»
«Έτσι όπως είναι τώρα ο Παναθηναϊκός δεν θα επέστρεφα», το σχόλιο του για την πρώην ομάδα του. Διαβάστε επίσης τι δήλωσε για το διάστημα που ήταν τραυματίας, το πέρασμά του από τον ΟΦΗ, αλλά και για την γενικότερη πορεία της ομάδας του Περιστερίου στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά, ο Ελίνι Δμηούτσος, μίλησε στον NovaΣπορFM 94,6 για:

-τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με τους τραυματισμούς του:


«Στις δύσκολες στιγμές και ειδικά την περίοδο που δεν είχα ομάδα και προπονούμουν μόνος, πέρναγαν πολλές σκέψεις από το μυαλό μου. Σκαφτόμουν ότι δεν θα μπορέσω να ξανανέβω. Όταν όμως στη ζωή θέλεις κάτι πολύ και δουλεύει για αυτό τα καταφέρνεις. Ευχαριστώ πολύ τον κ. Δώνη που με ήξερε από τον Ηλυσιακό, μου έκανε επαγγελματία και με πίστεψε ξανά, δίνοντάς μου άλλη μία ευκαιρία».

-την θέση που του αρέσει να αγωνίζεται:

«Πάντα ήμουν κεντρικός χαφ. Με τον κ. Πεσέιρο στον Παναθηναϊκό χρησιμοποιήθηκα ως δεξιός χαφ. Έκανε κάποια καλά παιχνίδια εκεί και καθιερώθηκα, Αλλά η κανονική μου θέση είναι εσωτερικός μέσος»

-το πέρασμά του από τον Παναθηναϊκό και αν θα επέστρεφε:

«Πιστεύω ότι τα διοικητικά προβλήματα έπαιξαν ρόλο για να μην μείνω. Στην αρχή πήγα καλά, περίμενα ότι θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα για μένα, αλλά οι αλλαγές που έγιναν σε διοίκηση και προπονητές, συνετέλεσαν στο να έχω καθοδική πορεία. Τώρα για το αν θα επέστρεφα, σε αυτή την κατάσταση που είναι τώρα δεν νομίζω. Βέβαια ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλη ομάδα και όλοι θα ήθελαν να αγωνιστούν σε αυτόν».

-την πορεία του στον ΟΦΗ:

«Στον ΟΦΗ τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα σε όλα τα επίπεδα. Έγιναν πολλά που δεν θέλω να σχολιάσω».

-το σημείο που έχει φτάσει τώρα με τον Ατρόμητο:

«Πηγαίνω καλά, αλλά μπορώ να πάω ακόμα καλύτερα. Στην ομάδα αυτή βρήκα όλα όσα χρειαζόμουν. Με οργάνωση, καλό προπονητή και ίσες ευκαιρίες για να μπορώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για να δουλεύω».

-την πορεία της ομάδας στον πρώτο γύρο:

«Θεωρώ ότι η συγκομιδή μας είναι καλή, αλλά έχουμε πολύ καλή ομάδα και θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ψηλά. Σε πολλά παιχνίδια χάσαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ, αλλά δεν νομίζω ότι φταίει μόνο η επίθεση. Έχουμε πολλούς παίκτες που σκοράρουν, αλλά παίζει ρόλο και η τύχη. Μπορούμε και θέλουμε να παίξουμε καλύτερο ποδόσφαιρο, για τον κόσμο και τους εαυτούς μας. Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια και έχουμε δείξει «χαρακτήρα».

-τους στόχους της ομάδας:

«Στόχος είναι να μπούμε στην πεντάδα των πλεί-οφ και να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Πρέπει να πιστέψουμε περισσότερο στην ομάδα και τους εαυτούς μας».

-τα παιχνίδια με τη Νιούκαστλ:

«Ήταν μεγάλη εμπειρία, ειδικά για κάποιους παίκτες που δεν έχουν αγωνιστεί στην Ευρώπη. Δείξαμε και σε αυτά τα ματς πόσο καλή ομάδα είμαστε. Μας έδωσαν αυτοπεποίθηση»

-το τι πρέπει να βελτιώσει στο παιχνίδι του:

«Πρέπει να «πατάω» καλύτερα στην περιοχή και να τελειώνω τις φάσεις. Είναι σημαντικό για έναν χαφ να σκοράρει 5-6 γκολ τον χρόνο και εγώ δεν το έχω αυτό ακόμα. Προσπαθώ να το βελτιώσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: