Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Κορυφαίοι της χρονιάς Φιλιππίδης, Κυριακοπούλου!

Κορυφαίοι αθλητές του στίβου για το 2012 αναδείχθηκαν οι Κώστας Φιλιππίδης και Νικόλ Κυριακοπούλου, μετά από την ψηφοφορία των φίλων του αθλήματος.

Κορυφαίοι της χρονιάς Φιλιππίδης, Κυριακοπούλου
Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία στην επίσημη ιστοσελίδα της ομοσπονδίας του στίβου, με τους Κώστα Φιλιππίδη και Νικόλ Κυριακοπούλου να κερδίζουν την προτίμηση του κόσμου.

Αμφότεροι οι αθλητές διακρίθηκαν μέσα στη σεζόν που πέρασε, πετυχαίνοντας σπουδαία επιτεύγματα και γι’ αυτό το λόγο το κοινό εμπιστεύτηκε τη ψήφο τους.

Ο Φιλιππίδης συγκέντρωσε το 19,8% της προτίμησης του κόσμου. Κι αυτό γιατί αναδείχθηκε 7ος ολυμπιονίκης του Λονδίνου στο επί κοντώ, με επίδοση 5,65 μέτρα, 5ος στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ελσίνκι και 7ος στο Παγκόσμιο κλειστού στίβου. Επιπλέον, έκανε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ, καθώς πήδηξε πάνω από τα 5,80 μέσα στο 2012.

Από την άλλη, η Νικόλ Κυριακοπούλου κατέκτησε το μοναδικό μετάλλιο στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες στο Ελσίνκι, αφού ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου με επίδοση 4,60, ξεπερνώντας τον εαυτό της, αφού αποτελεί την μεγαλύτερη διάκριση στην μέχρι τώρα καριέρα της.

«Είναι μια σημαντική διάκριση για μένα, γιατί ανταμείβει την προσπάθεια που κάνω. Το 2012 ήταν μια γεμάτη χρονιά με πολλές εμπειρίες. Στη διάρκεια της κατάφερα να βελτιώσω το ρεκόρ τόσο στον κλειστό, όσο και στον ανοιχτό όπου ανέβηκα το…σκαλοπάτι του 5,80 μέτρα. Παράλληλα πήρα πολλά μαθήματα, τα οποία θα μου φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα στο μέλλον. Νομίζω πως πλέον έχω ωριμάσει ακόμη περισσότερο, σε όλα τα επίπεδα», είπε ο Κώστας Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Η χρονιά είχε πολλές απαιτήσεις, έπρεπε να είμαστε συνεχώς σε ετοιμότητα. Έκανα πολλά και μεγάλα ταξίδια, βρέθηκα σε συνθήκες που δεν περίμενα να βρεθώ, μου έσπασαν κοντάρια, έχασα κοντάρια και τελικά τα κατάφερα. Όλα αυτά ήταν χρήσιμα για μένα. Ήδη έχουμε ξεκινήσει πολύ θετικά. Θα μπορούσα να είχα ήδη κάνει το 5,77 μέτρα. Γενικώς είμαι πολύ αισιόδοξος. Πιστεύω πως η χρονιά θα πάει καλά. Εννοείται πως στο μυαλό μου έχω ακόμη και την κατάκτηση ενός μεταλλίου», τόνισε σχετικά ο Φιλιππίδης.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επιλέγομαι κορυφαία αθλήτρια. Ευχαριστώ όλους όσοι με επέλεξαν. Αναμφίβολα το σημαντικότερο γεγονός για μένα ήταν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ελσίνκι. Κατέκτησα το πρώτο μου μετάλλιο και αυτό έχει μεγάλη σημασία για μένα. Από εδώ και πέρα πάμε για άλλα. Εννοείται πως οι στόχοι είναι υψηλοί. Πάντα κυνηγάω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Οι στόχοι για το 2013 αφορούν και στον κλειστό και στον ανοιχτό. Αρκεί βέβαια να μπορέσω να λύσω το πρόβλημα με την δουλειά μου και να καταφέρω να κάνω την προπόνηση μου. Από εκεί και πέρα και αν φυσικά το επιτρέπουν οι συνθήκες θα επιδιώξω να κάνω πολλούς αγώνες στο εξωτερικό. Σε αυτό το επίπεδο είναι υποχρέωση να συμμετέχουμε σε μίτινγκ. Πρέπει να το κυνηγάμε», ήταν τα λόγια της Κυριακοπούλου.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: