Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Τερίμ: «Εμπιστεύομαι την ομάδα μου»

Σίγουρος πως η Γαλατασαράι μπορεί να αποσπάσει ένα θετικό αποτέλεσμα στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Ρεάλ Μαδρίτης, εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο τεχνικός του συλλόγου, Φατίχ Τερίμ.

Τερίμ: «Εμπιστεύομαι την ομάδα μου»
Απόλυτη εμπιστοσύνη στους παίκτες του έχει ο τεχνικός της Γαλατασαράι, Φατίχ Τερίμ, όπως υπογράμμισε σε δηλώσεις του στην συνέντευξη Τύπου πριν το ματς κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης για τους «8» του Τσάμπιονς Λιγκ.

«Εμπιστεύομαι την ομάδα και τους παίκτες μου. Περάσαμε από ένα γκρουπ με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μέσα και μετά αποκλείσαμε στη φάση των νοκ-άουτ τη Σάλκε. Οφείλουμε να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Έχουμε τον πιο δύσκολο αντίπαλο στα προημιτελικά. Δεν είναι, όμως αυτό δικαιολογία. Αν ήμουν προπονητής οποιασδήποτε άλλης από τις επτά ομάδες των προημιτελικών, θα ήθελα για αντίπαλο τη Γαλατασαράι. Για τη Ρεάλ έχω την καλύτερη άποψη, με συνδέει, άλλωστε, μακρόχρονη φιλία με τον Μουρίνιο. Τον θεωρώ πολύ ανοικτό και αξιόλογο πρόσωπο», τα λόγια του Τούρκου.
πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: