Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Σισέ: «Για πάντα στην καρδιά μου ο Παναθηναϊκός»

Για ακόμη μία φορά σε συνέντευξή του ο Τζιμπρίλ Σισέ μιλά για την αγάπη που έχει για τον Παναθηναϊκό.

Σισέ: «Για πάντα στην καρδιά μου ο Παναθηναϊκός»
Ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος πλέον αγωνίζεται στην Αλ Γκαράφα, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό «Hello» και αφού αναφέρθηκε στην επαγγελματική του σχέση αλλά και την αγάπη του για τη μόδα και τη μουσική, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό.

Στην ερώτηση για το αν έχει στην καρδιά του το «τριφύλλι», η απάντηση ήρθε αυθόρμητα: «Πάντα! Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ όσα έζησα με τον Παναθηναϊκό τα δύο χρόνια που ήμουν στην ομάδα και την αγάπη που πήρα από τους φιλάθλους του», τόνισε ο Σισέ, ο οποίος αναφέρθηκε και στη χώρα μας γενικότερα:

«Οι άνθρωποι ήταν πολύ ζεστοί και καλοί μαζί μου. Από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασαν και μου έδειξαν αγάπη, με αποτέλεσμα να νιώσω γρήγορα οικεία στην Ελλάδα. Μου αρέσει πολύ που οι Έλληνες είναι ένας λαός με πάθος. Είμαι αισιόδοξος για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Η χώρα είναι πολύ όμορφη και πλούσια και οι άνθρωποι της είναι πολύ καλοί, για αυτό και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα βρεθεί λύση». πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: