Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

«Πρώτα με έβρισε και μετά με χτύπησε!»

Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος μιλάει στον sportdog για την επίθεση που δέχθηκε στο γήπεδο του Άρη, αλλά και για τους «μπράβους» και τους τραμπούκους που κάνουν... βόλτες στα αποδυτήρια. Μετά τις καταγγελίες του Πανθρακικού για την επίθεση που δέχθηκε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος στο γήπεδο του Άρη, ο ίδιος ποδοσφαιριστής εξηγεί τι ακριβώς συνέβη, πώς τον χτύπησαν, αλλά και γιατί δεν θα ασχοληθεί παραπάνω με την συγκεκριμένη υπόθεση...

Αναλυτικά:

Τι ακριβώς συνέβη στο παιχνίδι με τον Άρη;

Και στο ημίχρονο μας επιτέθηκαν δύο – τρεις και στο τέλος του αγώνα μόλις βγήκαμε από την φυσούνα ήρθε ένας και μου επιτέθηκε από πίσω. Και φραστικά, αλλά μου έριξε και μία γονατιά στον μηρό. Και σήμερα δεν προπονήθηκα κιόλας. Είχα το άλλο πρόβλημα με τον τραυματισμό μου, τώρα έχουμε και αυτό...


Ξέρεις αν ήταν φίλαθλοι ή κάποιος από τους ανθρώπους του γηπέδου που σε χτύπησε;

Δεν ξέρω τι ήταν αυτοί εκεί μέσα. Μετά το τέλος του αγώνα ήρθε ένας τύπος από πίσω μου, φώναζε και μετά με χτύπησε κιόλας. Το ζήσαμε και αυτό. Ό,τι και να ήταν, δεν γίνεται κάποιος να μας χτυπάει. Δεν γίνονται όμως πρώτη φορά αυτά. Γίνονται συνέχεια και δεν είναι καλό. Δεν πρέπει να τα αφήνουμε...

Τι σκέφτεσαι να κάνεις τώρα;

Ό,τι κάνει η ομάδα. Εγώ προσπαθώ να συγκεντρωθώ στο επόμενο παιχνίδι. Δεν μπορώ να κυνηγάω τον κάθε «μπράβο». Αυτό πρέπει να το κάνει η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια του γηπέδου. Δεν γίνεται στα αποδυτήρια να μπαίνει ο κάθε «μπράβος» και τραμπούκος.πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: