Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Ζουμπουρίδης: «Δεν χτυπήθηκα από κανέναν»

Με παρέμβασή του στο «Αθλητικό Metropolis» και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» το πρώην πλέον μέλος της ΚΜΑ, Παναγιώτης Ζουμπουρίδης, διαψεύδει το γεγονός ότι του επιτέθηκαν και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους παραιτήθηκε από το ΔΣ της Κοινωνίας Μελών Άρη.


Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Δεν χτυπήθηκα από κανέναν και ούτε μπορεί κανείς να με χτυπήσει. Ένιωσα το πρωί που ξύπνησα ότι για να τα έχω καλά με τον εαυτό πρέπει να παραιτηθώ, γιατί αλλιώς τον φανταζόμουν εγώ τον Άρη και αλλιώς τον ονειρευόμουν».

Γι' αυτό που τον ενόχλησε και παραιτήθηκε:

«Εγώ πρέπει να τα έχω πρώτα καλά με τον εαυτό μου και μετά με τη δουλειά μου, την οικογένεια μου, με τον κόσμο και με τον Άρη. Παραιτήθηκα γιατί θέλω να τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Εγώ είμαι μια ζωή Άρης δεν είμαι τώρα Άρης.

Να ξέρετε ότι ούτε προπηλακιστικά, ούτε χτυπήθηκα από κανέναν». πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: