Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Σιμεόνε: «Δικαίωση για την Ατλέτικο»

Περιχαρής ο Ντιέγκο Σιμεόνε μετά τη νίκη της Ατλέτικο στον τελικό κυπέλλου Ισπανίας και το τρόπαιο για την ομάδα του μετά από 17 χρόνια!

Σιμεόνε: «Δικαίωση για την Ατλέτικο»
Στην οικογένεια του και σε όλους τους φίλους της Ατλέτικο αφιέρωσε το κύπελλο ο προπονητής της Ατλέτικο Μαδρίτης, που στάθηκε στο πάθος και το πείσμα των παικτών του. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντιέγκο Σιμεόνε που είδε την ομάδα του να νικάει την Ρεάλ μετά από 14 χρόνια(!) σε οποιαδήποτε διοργάνωση: «Το πρώτο πράγμα που περνάει από το μυαλό μου είναι η οικογένεια μου που δεν είναι κοντά μου απόψε και τους χρωστάω πολλά. Αυτή η επιτυχία ανήκει σε όλους γύρω από την ομάδα και τον κόσμο μας. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τους παίκτες μου», τόνισε και στάθηκε στους Φαλκάο, Γκάμπι και Κόστα.

«Είναι μια δικαίωση για μας και περιμέναμε πολύ αυτόν τον αγώνα μετά την ήττα μας σε αυτό το γήπεδο στο πρωτάθλημα είχαμε όλα τα στοιχεία που χρειαζόμασταν και ένα από αυτά ήταν και η τύχη σε κάποιες φάσεις της Ρεάλ. Αλλά χωρίς τύχη δεν κατακτάς τίτλους», πρόσθεσε ο προπονητής της Ατλέτικο Μαδρίτης.
πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: